Η κορεάτικη μάρκα ανακοίνωσε τετραπλή επίθεση στη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak στο Colorado των ΗΠΑ, με στόχο να σπάσει το ρεκόρ ηλεκτρικού SUV/Crossover παραγωγής.
Δεν είναι μία απλή δοκιμασία. Είναι μία διαδρομή 20 χιλιομέτρων, με 156 στροφές, ενώ οι συμμετέχοντες σκαρφαλώνουν σε υψόμετρο κατά 1,440m μεγαλύτερο, φτάνοντας 4,302m πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Έχοντας εφαλτήριο της προσπάθειας κατάκτησης της νίκης στον «Αγώνα προς τα Σύννεφα» το μακρινό 1916, ο αγώνας κοντά στο Colorado Springs είναι ο δεύτερος παλαιότερος στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Και συνεχίζει, στην 102η πλέον εκδοχή του Pikes Peak Hill Climb, προσελκύοντας κατασκευαστές και αστέρες από κάθε άκρη του κόσμου.
BUY NOW
Δεν είναι τυχαίο πως περιλαμβάνει έξι κατηγορίες, ώστε να χωριστούν τα κάθε λογής οχήματα που παίρνουν εκκίνηση. Από οχήματα παραγωγής, μέχρι πολεμικές μηχανές, όπως το ηλεκτρικό VW I.D. R Pikes Peak που το 2018 έκανε το απόλυτο ρεκόρ με τον Romain Dumas, με χρόνο 07:57.148.
Μία ποικιλία αγωνιστικών αλλά και στόχων, που καθρεφτίζεται και στην «επίθεση» που ετοίμασε για τη φετινή ανάβαση η Hyundai. Οι Κορεάτες θα τρέξουν προς τα σύννεφα στις 23 Ιουνίου με συνολικά τέσσερα αυτοκίνητα!
Τα δύο θα είναι IONIQ 5 N παραγωγής, που θα επιδιώξουν να σπάσουν το ρεκόρ ηλεκτρικού SUV/Crossover παραγωγής. Πίσω από το τιμόνι των θηρίων των 641 αλόγων θα είναι οι Paul Dallenbach και Ron Zaras.
Ο πρώτος έχει στο ενεργητικό του 11 νίκες σε αυτό το αγωνιστικό έπος και το 1993 είχε σημειώσει και το προσωρινό ρεκόρ ανάβασης. Ο δεύτερος είναι πρωτοεμφανιζόμενος στο Pikes Peak και με διαφορετική διαδρομή, αφού συνήθως είναι μπροστά από κάμερες κι όχι πίσω από το τιμόνι. Μάλιστα, αποτελούσε μέλος της ομάδας παραγωγής της Hoonigan Racing του αδικοχαμένου Ken Block.
Οι τροποποιήσεις σε σχέση με το «απλό» IONIQ 5 N αφορούν όσα επιτάσσουν οι κανονισμοί. Το κάθισμα του οδηγού είναι πλέον ένα Recaro Pro Racer SPA με υποδοχές Hans, οι ζώνες είναι Sabelt 6 σημείων, έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα και έχει τοποθετηθεί roll cage.
Όμως στους πρόποδες του βουνού θα παραταχθούν άλλα δύο IONIQ 5 N αλλά αυτά, καθαρά αγωνιστικού προσανατολισμού. Αυτά θα αποκαλυφθούν με κάθε επισημότητα πριν από έναν άλλο θρυλικό αγώνα, τις 24 Ώρες του Nurburgring, στις 30 Μαΐου. Αυτά θα τα οδηγήσουν ο αστέρας του WRC και μέλος της αγωνιστικής ομάδας της Hyundai, Dani Sordo, καθώς και ο Robin Shute – ένας ακόμα πολύπειρος οδηγός στο Pikes Peak, το οποίο έχει «κατακτήσει» τέσσερις φορές.
«Επιστρέφουμε στο βουνό πιο ισχυροί από την τελευταία φορά που ήμασταν εδώ. Η Hyundai έχει μακρά ιστορία επίδειξης νέων τεχνολογιών και οχημάτων στο Pikes Peak, η οποία ξεκίνησε το 1992. Το IONIQ 5 N θα κάνει επίδειξη όσων μπορούν να περιμένουν οι πελάτες μας από τα αυτοκίνητά τους», είπε σχετικά ο επικεφαλής motorsport και του τμήματος N της Hyundai, Till Wartenberg.