Την ώρα που η Red Bull Racing ετοιμάζει μια σημαντική αναβάθμιση της RB18 για τα προσεχή GP της Formula 1, ο Lewis Hamilton λέει ότι η Mercedes έχει ακόμα πολλά να επιδιορθώσει στο νέο της φετινό μονοθέσιο.
Στα πρώτα δύο GP της φετινής σεζόν, στο Μπαχρέιν και τη Σαουδική Αραβία, η Mercedes W13 ήταν το τρίτο σε ταχύτητα μονοθέσιο, με ξεκάθαρη υστέρηση από τις Red Bull RB18 και Ferrari F1-75. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η πρωταθλήτρια δεν έχει καταφέρει ακόμα να ξεκλειδώσει τη δυναμική της νέας W13.
Ο Hamilton, όπως και ο έτερος οδηγός της ομάδας George Russell, έχουν δηλώσει ότι το φετινό φαινόμενο των αναπηδήσεων της W13 στις ευθείες, που προκαλείται από το συντονισμό του δαπέδου με τη ροή του αέρα που περνά κάτω από αυτό (porpoising), είναι ένα μεγάλο και δυσεπίλυτο πρόβλημα για την ομάδα.
BUY NOW
«Αισθάνομαι ότι είμαστε πολύ πίσω. Θέλουμε περισσότερη πρόσφυση, περισσότερη ισχύ. Υστερούμε ακόμα σε τελική ταχύτητα και δεν είναι μια απλή επιδιόρθωση που πρέπει να κάνουμε, είναι πολλά πράγματα» τόνισε ο Hamilton. Και επιπλέον όλων αυτών, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής είχε και στο τελευταίο GP της Τζέντα προβλήματα σχετικά με τη διαχείριση της θερμοκρασίας των ελαστικών, που και αυτά φυσικά ήταν απόρροια των προβλημάτων στη ρύθμιση. Αυτά τον ανάγκασαν στον σοκαριστικό του αποκλεισμό από την πρώτη κιόλας περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Εκκίνησε από την 15η θέση.
Η Ferrari και η Red Bull, που έχουν μοιραστεί τις δύο φετινές νίκες με τους Charls Leclerc και Max Verstappen, έχουν ήδη κάνει πολύ μεγάλα βήματα στην κατανόηση των μονοθεσίων τους -ειδικά η πρώτη- και αυτή είναι η παράμετρος η οποία, τουλάχιστον προς το παρόν, κάνει τη μεγάλη διαφορά.
Τώρα η RBR, όπως επιβεβαίωσε ο σύμβουλος της ομάδας Hemlut Marko, ετοιμάζεται να φέρει μια σημαντική εξέλιξη της RB18 στο μεθεπόμενο αγώνα, στην Ίμολα το Πάσχα (24/4). Με αυτή, θα λύσει σε μεγάλο βαθμό ένα από τα φετινά προβλήματα του αυτοκινήτου της: το αυξημένο βάρος.
«Το αυτοκίνητο της Ferrari είναι πάντα γρήγορο, σε όλες τις συνθήκες, άσχετα από τη θερμοκρασία ή τα ελαστικά. Το αυτοκίνητό μας είναι σίγουρα πιο δύσκολο στη ρύθμιση, αλλά μέχρι τον αγώνα της Ίμολα [στις 24 Απριλίου] θα έχουμε χάσει λίγο βάρος. Αυτό θεωρητικά θα μας προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα απόδοσης», τόνισε ο Αυστριακός.
Και συνέχισε: «Πιστεύω ότι βρισκόμαστε σε καλή θέση, αλλά έχουμε έναν σχεδόν ισάξιο αντίπαλο, τη Ferrari. Ο [Charles] Leclerc οδηγεί αλάνθαστα φέτος, οπότε θα είναι μια συναρπαστική χρονιά. Θα έχει σε κάθε αγώνα να κάνει με το ποιός μπορεί να πετύχει καλύτερα το στήσιμο του αυτοκινήτου».
Καθώς η Mercedes πασχίζει ακόμη να κατανοήσει εις βάθος το νέο μονοθέσιό της, να λύσει τα προβλήματά του και να βγάλει στην επιφάνεια την ταχύτητά του, τα παραπάνω δεν μπορούν παρά να αφήνουν ανήσυχο τον Hamilton: «Δεν άλλαξαν και πολλά σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα, πέρασαν μόνο λίγες μέρες», είπε ο Βρετανός μετά τον τελευταία αγώνα, στη Τζέντα.
«Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν μπορούσα να μείνω κοντά στη Haas στο τέλος. Με την ισχύ που έχουν [από τον κινητήρα της Ferrari] με πέρασαν σαν πύραυλοι στην ευθεία. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε, αλλά ξέρω ότι έχουμε σπουδαία ομάδα και απλώς θα βάλουμε το κεφάλι μας κάτω και θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε», κατέληξε.
Μετά τα δύο διαδοχικά GP στη Μέση Ανατολή, η Mercedes έχει δύο εβδομάδες να αναλύσει όλα τα δεδομένα από τους πρώτους αγώνες για να βρει τις όποιες λύσεις ενόψει της τρίτης φετινής συνάντησης της Formula 1, στη Μελβούρνη της Αυστραλίας στις 10 Απριλίου.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ