Με τι αυτοκίνητα πάνε στην πίστα οι οδηγοί της F1;

Hamilton EQC

Θα περίμενε κανείς πως οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου, θα μετακινούνταν αποκλειστικά με μερικά από τα... καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου. Σωστά;

Όμως αυτή η θεωρία διαψεύστηκε από την πραγματικότητα την οποία παρουσίασε το Sky Sports F1, το τηλεοπτικό δίκτυο που καλύπτει τη Formula 1 στη Μεγάλη Βρετανία και το σπικάζ του οποίου χρησιμοποιείται και στο επίσημο F1 TV.

Ένα από τα μέλη της ομάδας σχολιασμού, ο Ted Kravitz, έκανε ρεπορτάζ κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι της Ουγγαρίας αφού εντόπισε το σημείο που παρκάρουν όλοι οι οδηγοί και αποκάλυψε τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν τις ημέρες του ενδέκατου αγώνα της τρέχουσας αγωνιστικής σεζόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως θα δείτε, πολλές επιλογές είχαν και... εμπορικό χαρακτήρα αφού οι συχνά οι οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν οχήματα του brand που εκπροσωπούν. Όμως όχι όλοι. Ας δούμε λοιπόν αυτό τον ιδιαίτερο χώρο στάθμευσης όπου υπήρχαν τα ενοικιαζόμενα ή εταιρικά οχήματα που είχαν στη διάθεσή τους οι πιλότοι.

Στο χώρο στάθμευσης του Lewis Hamilton ήταν μία EQC αλλά άλλου μέλους της ομάδας καθώς ο Βρετανός έμενε σε δικό του motorhome στην πίστα. Ο ομόσταβλός του, ο Valtteri Bottas, είχε μία Mercedes-BenzGLE Coupe.

Στο στρατόπεδο της Red Bull Racing αλλά και της Scuderia AlphaTauri που λειτουργεί υπό την ίδια ομπρέλα, τα αυτοκίνητα τα παρείχε ο συνεργάτης στον τομέα της παροχής υβριδικών μηχανών, δηλαδή η Honda. Έτσι οι Max Verstappen, Sergio Perez, Pierre Gasly και Yuki Tsunoda, είχαν όλοι από ένα Civic Type-R στη διάθεσή τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη McLaren ήταν μάλλον δύσκολο να βρεθεί εταιρικό αυτοκίνητο τέτοιου επιπέδου, είναι όμως αξιοπερίεργο το πως οι Daniel Ricciardo και Lando Norris κατέληξαν με ένα Volkswagen Tuareg και ένα Volvo S60 αντίστοιχα.

Στην Aston Martin δεν παίζουν με τέτοια πράγματα, έτσι ο Lance Stroll κυκλοφορούσε με το πρώτο SUV στην ιστορία της μάρκας (που ανήκει πλέον στον πατέρα του), την DBX κι ο τέσσερις φορές πρωταθλητής Sebastian Vettel, με μία εντυπωσιακή DBS Superleggera.

Ακολουθεί μία ακόμα παράξενη επιλογή, αυτή του Fernando Alonso. Δύσκολα θα μπορούσατε να μαντέψετε πως ο Ισπανός οδηγούσε το πολυμορφικό Renault Espace. Ίσως έκανε προπόνηση στο πως να κλείνεις το δρόμο, τη χρειάστηκε για να καθυστερήσει επί 10 γύρους τον Hamilton, πράγμα που ουσιαστικά βοήθησε τον άλλο οδηγό της Alpine, τον Esteban Ocon, να πάρει τη νίκη. Όσο για το Γάλλο, είχε μία πανέμορφη A110 βαμμένη στα επίσημα χρώματα της ομάδας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας για ομορφιά, αναπόφευκτα περνάμε στη Ferrari. Η Scuderia δεν άφησε τους οδηγούς της παραπονεμένους, παραχωρώντας στους Charles Leclerc και Carlos Sainz Junior από μία SF90 Stradale!

Πιστοί στο λογότυπο του εργοδότη τους ήταν και οι οδηγοί της Alfa Romeo, με τον Kimi Raikkonen να βολεύει την οικογένεια στη Stelvio και τον Antonio Giovinazzi να βολτάρει με μία Giulia Quadrifoglio.

Τέλος, οι οδηγοί της Williams αξιοποιούσαν μοντέλα της Mercedes-Benz, που είναι ο συνεργάτης της βρετανικής ομάδας σε ό,τι αφορά στους κινητήρες. Συγκεκριμένα, μία C-Class C200 o George Russell και μία GLE 300D o Nicholas Latifi!

Όσο για τους Mick Schumacher-Nikita Mazepin της Haas, έμεναν στο motorhome της ομάδας άρα δεν χρησιμοποιούσαν αυτοκίνητα εκείνες τις ημέρες.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ