Charles Leclerc: O πιλότος της Ferrari "έσπασε" στην πίεση του Verstappen

Max Verstappen Charles Leclerc Miami GP 2022

Η Ferrari θα πρέπει να ανησυχεί με την άνεση που ο Max Verstappen πήρε τη νίκη στο GP του Miami, καθώς και για το ότι κέρδισε χωρίς καμία διαφορετική στρατηγική ή πλεονέκτημα ελαστικών, λέει ο πρώην οδηγός της F1 Jolyon Palmer.

Ο Max Verstappen είναι φέτος καλύτερος από ποτέ, με την ωριμότητα του πρωταθλητή να έχει λαξεύσει την άλλοτε ακατέργαστη πηγαία του φαινομενική ταχύτητα. Μόνο εύκολο δεν είναι για οποιονδήποτε να τον κερδίσει - πόσω μάλλον αν έχει πιο αργό μονοθέσιο, έστω και κατά 1-2 δέκατα όπως προσδιόρισε ο Mattia Binotto την υστέρηση της Ferrari F1-75 από τη Red Bull RB18.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Ολλανδός εκκίνησε τον αγώνα της αμερικανικής πόλης εκκινώντας τρίτος, πίσω από τις δύο Ferrari - αλλά στην πρώτη στροφή πέρασε τον Carlos Sainz και λίγους γύρους αργότερα τον Charles Leclerc. Ακόμα κι όταν η διαφορά που είχε οικοδομήσει έκλεισε με το όχημα ασφαλείας, ο Max ήταν σε θέση να αμυνθεί για δύο γύρους από τον Leclerc παρότι η Ferrari έχει την αρετή της ταχύτερης θέρμανσης των ελαστικών. Έτσι, κατάφερε να φτιάξει και πάλι διαφορά ασφαλείας όταν άνοιξε το DRS, δύο γύρους αργότερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η ανησυχία για τη Ferrari αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι ο τρόπος με τον οποίον ο Verstappen είναι σε θέση να την κερδίζει, ακόμα κι αν εκκινεί πίσω από τα δύο αυτοκίνητά της, και ειδικά στο σιρκουί του Miami όπου οι περισσότεροι άλλοι οδηγοί το βρήκαν δύσκολο να προσπερνούν χωρίς να υφίσταται κάποια αξιοσημείωτη διαφορά στα ελαστικά» είπε ο Jolyon Palmer, πρώην οδηγός της Renault F1.

Και συνέχισε: «Ο Verstappen δεν βασίστηκε στην τακτική της ομάδας, ούτε σε κάποια στρατηγική, κέρδισε τη μάχη με τον Sainz στην πρώτη στροφή κι αμέσως μπήκε ανάμεσα στις δύο Ferrari. Αυτή η κίνηση ήταν κρίσιμη για τη νίκη του. Είναι σημαντικό για μία ομάδα να κλειδώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης, διότι αυτό της δίνει περισσότερες στρατηγικές επιλογές απέναντι στην πλησιέστερό της αντίπαλο για τη φάση των pit-stops.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

»Στον 8ο γύρο ο Verstappen ήταν σε απόσταση [ενεργοποίησης του] DRS από τον Leclerc, με μια Red Bull που είναι γρήγορη στις ευθείες, κι έτσι η πίεση άρχισε να συσσωρεύεται για τον Leclerc που ήδη έδειχνε σημάδια ότι πάσχιζε με τα μπροστινά ελαστικά του.

»Ο Leclerc αμέσως έσπασε στην πίεση. Ανοίχτηκε στη στροφή 17 αμέσως μόλις ο Verstappen γέμισε τους καθρέπτες του. Αυτό έδωσε στον Ολλανδό μια υπέροχη ευκαιρία να περάσει, και το έκανε μεγαλοπρεπώς όταν ο Leclerc του έκανε δώρο την εσωτερική στην πρώτη στροφή. Δεν έχουν υπάρξει πολλές τόσο εύκολες προσπεράσεις για την πρωτοπορία ενός αγώνα».

Ο Βρετανός, σήμερα σχολιαστής της αγγλικής τηλεόρασης, κατέληξε αναφερόμενος στη φετινή μάχη τίτλου Leclerc-Verstappen: «Μετά από όσα συνέβησαν στη μάχη του με τον Hamilton το 2021, ο Verstappen πρέπει να εκτιμά αυτή τη μάχη [με τον Leclerc] μέχρι τώρα, καθώς οι δύο οδηγοί σέβονται υπερβολικά ο ένας τον άλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αλλά σίγουρα ο Leclerc στο Miami ήταν πολύ γενναιόδωρος. Ίσως ήλπιζε να έχει το DRS στις μεγάλες ευθείες στον επόμενο γύρο, αλλά σε αντίθεση με το Μπαχρέιν και τη Τζέντα που η τακτική αυτή απέδωσε, η επόμενη ζώνη DRS δεν ήταν στην έξοδο της στροφής, αλλά επτά στροφές αργότερα - και ο Verstappen μπορούσε να ανοίξει διαφορά, όπως και έκανε».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ