To Γκραν Πρι της Emilia-Romagna εξελίχθηκε εφιαλτικά για τον Lewis Hamilton, που αποκλείστηκε στο Q2 και έμεινε μακριά από τους βαθμούς στον Αγώνα Sprint και τον Αγώνα της Κυριακής.
Αυτό που έκανε τα πράγματα χειρότερα για τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, ήταν πως σε αντίθεση με τα δικά του συνεχή προβλήματα, ο ομόσταβλός του στην ομάδα της Mercedes, George Russell, ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικός και τελικά τερμάτισε τέταρτος.
Ειδικά στην περίπτωση του Hamilton, η W13 E Performance ακολουθούσε αλλά δεν μπορούσε να περάσει τη Scuderia AlphaTauri του Pierre Gasly. Ο Άγγλος πέρασε 43 γύρους πίσω από τον Γάλλο, τον οποίο δεν μπορούσε να προσπεράσει με κανένα τρόπο.
BUY NOW
Παρά τα αρνητικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι προφανές πως ο Hamilton δεν ξέχασε πως να οδηγοί. Υπήρχε εξήγηση που δεν μπορούσε να περάσει και την έδωσε ο διευθυντής μηχανολογίας της Mercedes, Andrew Shovlin, στο debrief των πρωταθλητών στο κανάλι τους στο YouTube.
O Shovlin είπε: «Ήταν το ίδιο πρόβλημα που είχαμε και στον Αγώνα Sprint. Αυτό προκύπτει όταν έχουμε αυτό που αποκαλούμε “τρενάκι DRS”. Το συνδυαστικό όφελος του DRS και του tow στην Imola, σου δίνει πλεονέκτημα περίπου μισού δευτερολέπτου σε σχέση με το αγωνιστικό που ακολουθείς. Αν όμως το αγωνιστικό αυτό ακολουθεί ένα άλλο και έχει κι αυτό DRS, σχεδόν όλο το πλεονέκτημα χάνεται. Αυτό είναι το πρόβλημα που είχε ο Lewis».
Ο Hamilton είδε την καρό σημαία του τερματισμού 13ος και έπεσε στην έβδομη θέση της βαθμολογίας οδηγών. Μετά από τέσσερις αγώνες, έχει μαζέψει μόλις 28 βαθμούς.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ