Ποια είναι η «αχίλλειος πτέρνα» της νέας Red Bull RB18

Red Bull RB18 Barcelona

Ο σύμβουλος της Red Bull Racing Dr. Helmut Marko αποκάλυψε ότι η ομάδα του Milton Keynes προβληματίζεται με το βάρος του νέου της μονοθεσίου για τη Formula 1 του 2022.

Η ριζική αλλαγή τεχνικών κανονισμών ανάγκασε τις ομάδες της F1 να σχεδιάσουν εν λευκώ τα φετινά τους μονοθέσια, και εκτός όλων των άλλων αύξησε το κατώτατο όριο βάρους τους στα 795 κιλά (χωρίς τα υγρά). Αυτό σημαίνει ότι τα φετινά αυτοκίνητο είναι 43 κιλά βαρύτερα, κατ΄ελάχιστον, από τα περσινά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αυτά, η RBR δυσκολεύεται να ρίξει το βάρος της RB18 ακόμα και σε αυτό το κατώτατο επίπεδο: «Το μόνο πρόβλημα που έχουμε είναι το βάρος», είπε ο Marko. «Όμως όλες οι ομάδες το αντιμετωπίζουν αυτό. Δόξα τω Θεό το ελάχιστον βάρος έχει ήδη αυξηθεί, αλλά έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε πριν από τον πρώτο αγώνα».

Θυμίζουμε ότι πέρσι, καθώς οι ομάδες σχεδίαζαν τα νέα τους μονοθέσια, το ελάχιστο βάρος τους αυξήθηκε από τα 775 στα 795 κιλά - και ο Αυστριακός σύνδεσμος της Red Bull με την αγωνιστική ομάδα άφησε να εννοηθεί ότι τώρα ελπίζει να ξαναγίνει κάτι τέτοιο.

Όπως είπε, υπήρξε μία ακόμη συνάντηση των ομάδων με την τεχνική επιτροπή της FIA την τρίτη ημέρα των δοκιμών της περασμένης εβδομάδας στη Βαρκελώνη, «οπότε ας περιμένουμε να δούμε αν επίκειται και μία ακόμη αύξηση [του ελάχιστου βάρους. Όλες οι ομάδες, εκτός από μία, πασχίζουν με το θέμα του βάρους».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά τα λεγόμενα του Helmut Marko, η Red Bull φαίνεται να είναι η ομάδα με το μεγαλύτερο πρόβλημα βάρους από όλες. Συνεπώς, κάποιες άλλες ομάδες ενδέχεται να έχουν κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα χάρη σε αυτό, κι έτσι μάλλον μοιάζει αρκετά αμφίβολο ότι θα βρεθούν 8 από τις 10 ομάδες για να ψηφίσουν την αύξηση του κατώτατου ορίου βάρους.

O Dr. Helmut Marko (δεξιά) με τον Ross Brawn, διευθύνοντα σύμβουλο και τεχνικό διευθυντή της F1
O Dr. Helmut Marko (δεξιά) με τον Ross Brawn, διευθύνοντα σύμβουλο και τεχνικό διευθυντή της F1

Ανεξάρτητα από την έκβαση αυτού του θέματος, έτσι κι αλλιώς η Red Bull δουλεύει πυρετωδώς στο Milton Keynes για τη μείωση του βάρους της RB18, πριν τη δοκιμάσει εκ νέου στο δεύτερο και τελευταίο φετινό τριήμερο των δοκιμών εξέλιξης, που θα διεξαχθεί στις 10-12 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ