Το ύψος δεν αποτελεί απαραίτητο προσόν για να σταδιοδρομήσει κανείς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 και αυτό το γνωρίζει καλύτερα απ’ όλους ο μοναδικός Ιάπωνας πιλότος του grid.
O κανόνας θέλει τους πιλότους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 να μην διακρίνονται για την… κορμοστασιά τους, καθώς το μεγάλο ύψος και το αυξημένο βάρος μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει στην προσπάθεια ενός οδηγού να βρει την ιδανική θέση στο cockpit-πολεμίστρα ενός μονοθεσίου.
Τέτοιου είδους προβλήματα είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν αντιμετωπίζει ο Yuki Tsunoda, o οποίος στην πρώτη χρονιά του στη Formula 1 κατέκτησε με το… σπαθί του τον τίτλο του πιο κοντού πιλότου στο grid.
BUY NOW
O Ιάπωνας πιλότος κοιτά τον κόσμο από το ύψος του ενός μέτρου και των 59 εκατοστών, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Lando Norris, το ύψος του οποίου αγγίζει το 1,70 μέτρο.
Επιστρέφοντας στον πιλότο της Alpha Tauri, εξίσου εντυπωσιακό στοιχείο αποτελεί και το σωματικό του βάρος, καθώς τα 54 κιλά τον καθιστούν και τον ελαφρύτερο οδηγό στο σημερινό πρωτάθλημα της Formula 1.
To ύψος του Yuki Tsunoda τον κατατάσσει στη δεύτερη θέση της λίστας με τους πιο κοντούς στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, καθώς το απόλυτο… ρεκόρ παραμένει από το 1994 στα χέρια του Ιταλού Andrea Montermini, το ύψος του οποίου είναι ένα μέτρο και 57 εκατοστά.
Το βάθρο με τους πιο κοντούς πιλότους στην ιστορία της Formula 1 συμπληρώνει ένας ακόμα Ιάπωνας που δεν είναι άλλος από τον Takumi Sato, το ύψος του οποίου δεν ξεπερνά το 1,64.
Κλείνοντας το κεφάλαιο με το ύψος των πιλότων της Formula 1, αξίζει να σημειώσουμε ότι στο ακριβώς αντίθετο άκρο βρίσκεται ο Esteban Ocon, ο οποίος φτάνει τα 1,86 μέτρα, ξεπερνώντας για μόλις δύο εκατοστά τους Latifi και Russel.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ