Μετά κόπων και βασάνων η Ferrari απέκτησε το ταχύτερο μονοθέσιο του grid, όχι όμως και το απαραίτητο… μέταλλο για να επιστρέψει στους τίτλους μετά από 14 χρόνια απόλυτης ξηρασίας.
Μολονότι η φετινή σεζόν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για την ομάδα της Ferrari, η κατάληξή της μοιάζει να μην είναι ανάλογη των προσδοκιών που εύλογα δημιούργησε η ταχύτητα των μονοθεσίων της Scuderia.
Αν κάποιος μπορούσε να ανακόψει την προέλαση της Red Bull και την κεκτημένη ταχύτητα που απέκτησε ο M. Verstappen μετά και την κατάκτηση του πρώτου παγκόσμιου τίτλου στη μέχρι τώρα καριέρα του, αυτή ήταν η Ferrari και οι φέρελπις C. Leclerc και C. Sainz.
BUY NOW
Με τη Mercedes να έχει τραβήξει τον λάθος σχεδιαστικό δρόμο, καλούμενη να διαχειριστεί όχι μόνο το πρόβλημα των αναπηδήσεων αλλά και την αισθητή υστέρηση ισχύος, η Ferrari είχε την ευκαιρία που ζητούσε όλα αυτά τα χρόνια.
Είχε τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσει σε ένα πρωτάθλημα στο οποίο είχε ποντάρει, θυσιάζοντας πόρους και τίτλους τα «πέτρινα χρόνια» τα οποία προηγήθηκαν. Τα πρώτα σημάδια, στο ξεκίνημα της χρονιάς ήταν αν μη τι άλλο ενθαρρυντικά κι ενώ ο C. Sainz έδειχνε να λυγίζει υπό το βάρος των ευθυνών που δημιουργεί ένα μονοθέσιο με την ταχύτητα και τις δυνατότητες της F1-75, o C. Leclerc στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, δικαιολογώντας τον τίτλο του φαβορί που πολλοί βιάστηκαν να του προσδώσουν.
Η συνέχεια, βέβαια, ήταν πολύ διαφορετική, καθώς τα προβλήματα αξιοπιστίας χτύπησαν το μονοθέσιο του Leclerc, προκαλώντας αμηχανία και εκνευρισμό στις τάξεις της Scuderia. Οι δύσκολες ή αν προτιμάτε αμφισβητήσιμες αποφάσεις στο κομμάτι της στρατηγικής συμπλήρωσαν το παζλ, κρατώντας τη Ferrari μακριά από την κορυφή.
Προφανώς η επιστροφή στις νίκες για τον C. Leclerc στο Grand Prix της Αυστρίας αναπτέρωσε της ελπίδες κατάκτησης του τίτλου, ωστόσο, μια εβδομάδα αργότερα η Ferrari βρέθηκε ξανά στο καναβάτσο μετά και το παιδαριώδες(;) λάθος του Μονεγάσκου το οποίο και οδήγησε στην εγκατάλειψή του.
Σαν να μην έφτανε αυτό, μερικούς γύρους αργότερα οι μηχανικοί της Ferrari φρόντισαν να καταστρέψουν και τον αγώνα του C. Sainz κάνοντας το έργο του Ισπανού ακόμα πιο δύσκολο απ’ όσο ήδη ήταν.
Βλέπετε ο Sainz ήταν αναγκασμένος να εκκινήσει από την τελευταία θέση του grid, εξαιτίας της αντικατάστασης τμημάτων του υβριδικού συνόλου μετά και το εφιαλτικό Grand Prix Βρετανίας και μολονότι ο Ισπανός ακολουθώντας μια διαφορετική στρατηγική θα μπορούσε να βρεθεί ακόμα και σε κάποιο από τα σκαλιά του βάθρου, το λάθος των μηχανικών της Ferrari κατά τη διάρκεια του pit stop στέρησε από τον πιλότο της Scuderia τη πιθανότητα ενός καλύτερου πλασαρίσματος.
Ενός κακού μύρια έπονται θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς, βλέποντας μια ομάδα να διολισθαίνει κάθε ημέρα που περνά, δείχνοντας ανήμπορη να ανταποκριθεί στην πίεση της διεκδίκησης ενός πρωταθλήματος.
Η Red Bull και ειδικότερα ο M. Verstappen δεν είναι εύκολος αντίπαλος, ωστόσο, με τη Mercedes να βρίσκεται από την πρώτη στιγμή εκτός μάχης, η φετινή ευκαιρία της Scuderia θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έως και μοναδική.
Σε ένα πρωτάθλημα με 22 αγώνες θα αποτελούσε ρίσκο οποιαδήποτε πρόβλεψη για την έκβαση της φετινής σεζόν, αν και με την εικόνα που παρουσιάζει τη δεδομένη χρονική στιγμή η Ferrari μετά και το γαλλικό Grand Prix, θα χρειαστεί ένα μικρό θαύμα ώστε η Scuderia να ανασυνταχθεί και να προχωρήσει σε μια αντεπίθεση διαρκείας, αρχής γενομένης από τον προσεχή αγώνα στην Βουδαπέστη της Ουγγαρίας, σε μια πίστα η οποία την ευνοεί.