Η Porsche επιστρέφει το 2023 σε ένα πεδίο δόξας της στο παρελθόν, στις 24 ώρες του LeMans, με στόχο τη νίκη - και μόλις αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες του αγωνιστικού της πρωτοτύπου.
To πρωτότυπο ανήκει στην καινούρια, και φυσικά κορυφαία, κατηγορία των Hypercars που εγκαινιάστηκε φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) - και στην οποία κυριάρχησε η Toyota με το πρωτότυπο GR010 Hybrid, πετυχαίνοντας την τέταρτη διαδοχική της νίκη στο διάσημο αγώνα στις όχθες του γαλλικού ποταμού La Sarthe.
Η Toyota κάλυψε με επιτυχία το κενό της Porsche, η οποία είχε αποχωρήσει όταν ξέσπασε το σκάνδαλο Diesel Gate της Volkswagen μετά από μια σειρά διαδοχικών νικών στο LeMans. Το πρωτότυπο της Toyota Gazoo Racing εμπίμπει στην κατηγορία LMH (LeMans Hypercars), που περιλαμβάνει αυτοκίνητα εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα από την εργοστασιακή ομάδα και προσφέρουν μεγαλύτερα περιθώρια δημιουργικότητας, καθώς και τη χρήση υβριδικού συστήματος στον μπροστινό τους άξονα.
BUY NOW
Η Porsche θα συμμετάσχει στην υποκατηγορία των Hypercars που λέγεται LMDh. Σε αυτήν, οι ομάδες μπορούν να αγοράζουν καίρια εξαρτήματα -όπως το αμάξωμα, τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το αμάξωμα- από εξωτερικούς κατασκευαστές, όπως οι Dallara, Multimatic, Ligier ή Oreca, ώστε να μειωθεί το κόστος.
Οι συμμετέχοντες στην LMDh μπορούν, έτσι, να επικεντρώνουν την προσοχή τους στην εξέλιξη της μονάδας ισχύος και της αεροδυναμικής του αγωνιστικού πρωτοτύπου.
Η Porsche έχει επιλέξει να αγοράσει τα εξαρτήματα του πρωτοτύπου της από την αμερικανική Multimatic, που προετοίμαζε στο παρελθόν μεταξύ άλλων τα αγωνιστικά Ford GT για το LeMans. Παράλληλα, το γερμανικό εργοστάσιο θα συνεργαστεί με την επίσης αμερικανική ένδοξη ομάδα των IndyCars Penske, για την εξέλιξη του αυτοκινήτου.
Ενόψει της αγωνιστικής πρεμιέρας του πρωτοτύπου και της επιστροφής της Porsche στους αγώνες αντοχής το 2023, η εταιρεία της Στουτγάρδης έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες «teaser» εικόνες, και ανακοίνωσε ότι οι δοκιμές του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν μέσα στον προσεχή Ιανουάριο.