Μετά την ολοκλήρωση των 15 ειδικών διαδρομών του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, ο Kalle Rovanpera κατάφερε να πάρει τη νίκη, εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες που είχαν οι ανταγωνιστές τους. Πρώτος Έλληνας οδηγός ο Ιορδάνης Σερδερίδης με Ford Puma Rally1.
Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις επιβεβαίωσε τη φήμη ενός εξαιρετικά σκληρού και απαιτητικού αγώνα, προκαλώντας προβλήματα στα περισσότερα πληρώματα που είχαν την τύχη να συμμετάσχουν σε αυτό.
Οι έντονες βροχοπτώσεις του προηγούμενου διαστήματος αποτέλεσαν έναν ακόμα πονοκέφαλο, καθώς σε αρκετές ειδικές διαδρομές οι συνθήκες ήταν μεικτές και η επιλογή των σωστών ελαστικών ένας πραγματικός γρίφος.
BUY NOW
Την πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν ο Thierry Neuville εκείνος που έδωσε τον ρυθμό, διατηρώντας παρά τα προβλήματα με το σύστημα μετάδοσης του Hyundai i20 N την πρώτη θέση.
Πίσω του, σε απόσταση μόλις 2,8 δευτερολέπτων, ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος ο Sebastian Ogier με Toyota GR Yaris, ενώ ακολούθησε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022 Kalle Rovanpera, ο οποίος «άνοιγε» τον δρόμο, μπαίνοντας πρώτος στις ειδικές.
Η διακοπή της ειδικής διαδρομής Λουτράκι 2 με και την έξοδο του Georg Linnamae που λίγο έλειψε να προκαλέσει τον σοβαρό τραυματισμό δύο θεατών, αποτέλεσε το μοναδικό μελανό σημείο της πρώτης ημέρας του αγώνα.
Η δεύτερη και μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα με συνολικά 9 ειδικές διαδρομές ήταν αυτή που έκρινε τον νικητή του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, με τους πρωτοπόρους να αντιμετωπίζουν από νωρίς προβλήματα.
Στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή της ημέρας, η κορυφή της κατάταξης άλλαξε χέρια, περνώντας στον Sebastian Ogier, με τον Thierry Neuville να απαντά στην αμέσως επόμενη ειδική διαδρομή και να ανακτά την πρωτοπορία.
Βέβαια η χαρά του Βέλγου οδηγού της Hyundai δεν κράτησε πολύ, καθώς στη 10η ειδική διαδρομή αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθειά του έχοντας τραυματίσει την ανάρτηση του i20 N.
Επικεφαλής του αγώνα τέθηκε ο S. Ogier, ωστόσο, ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC είχε την ίδια ακριβώς τύχη με τον T. Neuville, καθώς ολοκλήρωσε την τελευταία ειδική διαδρομή του Σαββάτου με δύο κλαταρισμένα πίσω ελαστικά και σπασμένη πίσω ανάρτηση.
Η δεύτερη ημέρα αποδείχθηκε καταστροφική και για τα ελληνικά πληρώματα, με τον Τσουλόφτα και τον Αθανασούλα να πληρώνουν ακριβά δύο οδηγικά λάθη και να εγκαταλείπουν έχουν δύο άσχημες εξόδους τον αγώνα.
Με τη διαφορά του πρωτοπόρου Kalle Rovanpera από τους Evans και Sordo να ξεπερνά το ενάμισι λεπτό, ο Φινλανδός το μόνο που είχε να κάνει ήταν να οδηγήσει με έναν ρυθμό που θα του επέτρεπε να τερματίσει χωρίς απρόοπτα.
Και αυτό έπραξε, επιστρέφοντας στις νίκες στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και επεκτείνοντας το βαθμολογικό του προβάδισμα από τον Evans, ο οποίος κατάφερε να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου αφήνοντας στην τρίτη θέση του 7Οου Ράλλυ Ακρόπολις τον Daniel Sordo.
Στην άτυπη κατάταξη των ελληνικών πληρωμάτων, πρώτος αναδείχθηκε ο Ιορδάνης Σερδερίδης, έχοντας αποφύγει τα λάθη καθόλη τη διάρκεια του αγώνα.