EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Με υψηλούς στόχους η Gallo S.A

Ράλλυ Ακρόπολις 2024 Gallo

Για 4η συνεχή χρονιά η Gallo S.A. δίνει το παρών στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Σάββα Λευκαδίτη – Βαγγέλη Ακράτο να έχουν στόχο τη νίκη στην κατηγορία RC4.

Αναμονή τέλος! Η στιγμή που τα ελληνικά βουνά θα πλημμυρίσουν από θεατές και τον ήχο των αγωνιστικών κατασκευών βρίσκεται προ των πυλών. 72 πληρώματα θα περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας που θα στηθεί στη Λαμία την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου και ανάμεσα τους φιγουράρει η συμμετοχή της Gallo S.A. με το 208 Rally4.

Για 4η συνεχή χρονιά, ο πρώην Πρωταθλητής F2 Σάββας Λευκαδίτης θα ξεκινήσει την ακροπολική περιπέτεια με τον έμπειρο Βαγγέλη Ακράτο στο δεξί του μπάκετ, έχοντας ένα και μοναδικό στόχο. Την κατάκτηση της νίκης στην ανταγωνιστική κατηγορία RC4.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πλήρωμα της Gallo S.A. θεωρείται ένα από τα κορυφαία στη χώρα μας στην κατηγορία των αγωνιστικών κατασκευών με κίνηση στους δύο τροχούς. Με το 208 προδιαγραφών Rally4 μετρούν σημαντικές νίκες τα τελευταία χρόνια στους Ελληνικούς Αγώνες, ενώ πέρσι κατάφεραν να κερδίσουν την κατηγορία RC4 και στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο φετινός μαραθώνιος του εθνικού μας αγώνα αποτελεί μία νέα πρόκληση, την οποία το ελληνικό πλήρωμα είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει.

Ράλλυ Ακρόπολις 2024 Gallo

Ο πάντα αισιόδοξος Σάββας Λευκαδίτης δεν κρύβει τον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία του για την 11η συμμετοχή του στον εθνικό μας αγώνα. «Σίγουρα, είμαστε ενθουσιασμένοι και περιμένουμε τη στιγμή που θα βρεθούμε στη ράμπα της εκκίνησης. Βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο των προετοιμασιών, απομένουν οι αναγνωρίσεις των ειδικών, ενώ τις τελευταίες ρυθμίσεις στο Peugeot 208 Rally4 θα τις πραγματοποιήσουμε στο shakedown.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι ιδιαίτερο, αφού η χάραξη είναι διαφορετική σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και κρύβει δυσκολίες. «Ο αγώνας είναι διαφορετικός σε σχέση με πέρσι, αφού την Παρασκευή θα κινηθούμε στις ειδικές της Λαμίας και το Σάββατο θα βρεθούμε σε αυτές της Κορίνθου. Κατά τη γνώμη μου, η δεύτερη μέρα είναι η πιο απαιτητική, αφού δεν θα υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις. Αυτό κάνει ακόμα πιο δύσκολο το δεύτερο σκέλος, απαιτώντας διαφορετική προσέγγιση.» Όσον αφορά τις ειδικές διαδρομές, σύμφωνα με τον Σάββα αποτελούν πρόκληση! «Οι ειδικές είναι κλασσικές ακροπολικές, αλλά η ιδιαιτερότητα του φετινού αγώνα είναι ότι αποτελεί ένα κράμα νέων, παλαιών και με ανάποδη φορά διαδρομών! Αυτό καθιστά τη φετινή εκδοχή του Ακρόπολις ακόμα πιο απαιτητική.»

Μετά την περσινή επιτυχία, κατακτώντας τη νίκη στην κατηγορία RC4, ο στόχος για φέτος είναι ξεκάθαρος: «Η προσέγγιση μας είναι ξεκάθαρη. Θέλουμε να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε και μας επιτρέψουν οι συνθήκες, να ακολουθήσουμε το ρυθμό μας και να επικρατήσουμε στην κατηγορία μας. Και φυσικά, θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Gallo S.A. που μας εμπιστεύεται για 4η συνεχόμενη χρονιά, αλλά και τους χορηγούς μας, με των οποίων τη βοήθεια θα βρεθούμε για ακόμα μία χρονιά στη ράμπα της αφετηρίας διεκδικώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.»

Ράλλυ Ακρόπολις 2024 Gallo
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, ο Σάββας Λευκαδίτης θα έχει στο δεξί του μπάκετ τον έμπειρο και ενθουσιώδη Βαγγέλη Ακράτο. Γνωρίζοντας πολύ καλά τα Ακρόπολις των τελευταίων ετών, αναγνωρίζει ότι η φετινή εκδοχή είναι αρκετά διαφορετική. «Ο φετινός αγώνας έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και αναμφίβολα έχει μεγαλώσει ο βαθμός δυσκολίας, ειδικά για τα δικίνητα αυτοκίνητα, αλλά και για το πλήρωμα γενικότερα. Θα πραγματοποιήσουμε πολλά χιλιόμετρα στο αγωνιστικό, τόσο στις ειδικές όσο και στις απλές διαδρομές, και μάλιστα χωρίς να υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις το Σάββατο. Οι ώρες στο αυτοκίνητο θα είναι πολλές, αλλά μην ξεχνάμε ότι αγωνιζόμαστε στο Ράλλυ Ακρόπολις. Τον καλύτερο αγώνα του WRC.»

Όσον αφορά τις ειδικές διαδρομές; «Σίγουρα, οι ειδικές πάνω από τη Λαμία είναι υπέροχες. Δεν τίθεται αμφιβολία. Αντίθετα, αυτές της Κορινθίας έχουν γίνει πολύ σκληρές με την πάροδο του χρόνου. Σε κάθε περίπτωση είναι… ακροπολικές, με κάθε μία από αυτές να συνδυάζει διαφορετικά στοιχεία.»

Ο αγώνας

Φέτος, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί στην πόλη της Λαμίας. Την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, τα 72 πληρώματα θα περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας, με την αγωνιστική δράση να ξεκινάει την επόμενη μέρα στα βουνά της Φθιώτιδας. Τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές με συνολικό μήκος 135,02 km αποτελούν το μενού του πρώτου σκέλους, με το δεύτερο να είναι ακόμα πιο απαιτητικό για ανθρώπους και μηχανές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πληρώματα θα ξεκινήσουν από τη Λαμία, θα καλύψουν σχεδόν 700 km και θα αγωνιστούν σε έξι ειδικές διαδρομές πριν επιστρέψουν στην πρωτεύουσα της Φθιώτιδας αργά το βράδυ. Η τελευταία μέρα των σχεδόν 60 αγωνιστικών χιλιομέτρων μπορεί να ακούγεται πιο εύκολη, αλλά είναι και η σημαντικότερη, αφού αυτή θα σε οδηγήσει στη ράμπα του τερματισμού…

GALLO S.A – Ομάδα
Πλήρωμα: Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος
Αυτοκίνητο: Peugeot 208 Rally4
Team Manager: Βαγγέλης Γκάλλο
Συντονισμός Ομάδος: Νίκος Λευκαδίτης
Τεχνική υποστήριξη: LEFKADITIS Motorsport
Επικεφαλής Μηχανικός: Δημήτρης Λευκαδίτης
Μηχανικοί: Σάκης Λέφας, Στέλιος Παντελάκης, Χρήστος Φραγκούλης
Χορηγοί: LandMacon S.A. – Orlen Oil ΑΦΟΙ Ν. Αθηναίου
Υποστηρικτές: T Unisale Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
Χορηγοί επικοινωνίας: 4Τροχοί, Flipnewmedia

Πλήρωμα
Σάββας Λευκαδίτης
Ημερομηνία γέννησης: 23 Σεπτεμβρίου 1980
Πρώτος αγώνας: Ολυμπιακό Ράλλυ 2004
Κυριότερες διακρίσεις: Πρωταθλητής Ελλάδος F2 2013, Πρωταθλητής Ελλάδος Χώματος F2 2012, Κυπελλούχος Ελλάδος κλάσης Α/6 2013
Συμμετοχές στο Ακρόπολις: 11 (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2021,2022, 2023, 2024)

Βαγγέλης Ακράτος
Ημερομηνία γέννησης: 25 Ιουλίου 1980
Πρώτος αγώνας: Ράλλυ ΔΕΘ 2004
Σημαντικότερες διακρίσεις: Πρωταθλητής Ελλάδος F2 2013, Πρωταθλητής Ελλάδος Χώματος F2 (2012,2019),Κυπελλούχος Χώματος 2014, Κυπελλούχος Ασφάλτου 2012, Κυπελλούχος κλάσης Α/6 2013.
Συμμετοχές στο Ακρόπολις: 6 (2012,2013,2014,2022, 2023, 2024)

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Peugeot 208 Rally4
Κινητήρας: 3κύλινδρος 1,2 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος
Μέγιστη ισχύς: 212 ίπποι / 5.450 σ.α.λ.
Ειδική ισχύς: 175 ίπποι ανά λίτρο
Μέγιστη ροπή: 290 Nm / 3.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό 5 σχέσεων της Sadev
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενη τριών δρόμων της Ohlins
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι 283 mm εμπρός, δίσκοι 290 mm πίσω
Ελαστικά: 17/65-15
Ρεζερβουάρ: 60 lt
Ελάχιστο βάρος: 1.080 κιλά (ελάχιστο) – 1.250 κιλά (με το πλήρωμα)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ