Ο Nasser Al-Attiyah κατάκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τη νίκη στην απόλυτο αγωνιστικό μαραθώνιο που επί δύο εβδομάδες «έτρεχε» στη Σαουδική Αραβία!
Ο οδηγός της Toyota Gazoo Racing πήρε τα ηνία στην τρίτη ειδική διαδρομή ενώ από την έκτη είχε αποκτήσει προβάδισμα άνω της μίας ώρας. Κέρδισε 3 από τις 14 ειδικές και στο δεύτερο μισό του αγώνα διαχειρίστηκε επιτυχώς το μεγάλο του προβάδισμα.
Έτσι ο οδηγός από το Κατάρ επικράτησε με διαφορά 1 ώρας και 20 λεπτών, κατακτώντας την πέμπτη νίκη του στο Ράλλυ Ντακάρ.
BUY NOW
Δεύτερος τερμάτισε ο Sebastien Loeb της Bahrain Raid Xtreme. Ο εννέα φορές πρωταθλητής του WRC ακόμα κυνηγάει την πρώτη νίκη του σε αυτό το ράλλυ αντοχής. Έχασε πάρα πολύ χρόνο νωρίς, με συνεχόμενα κλαταρίσματα και μετά, παρότι πήρε 7 ειδικές διαδρομές και μάλιστα τις 6 συνεχόμενες, δεν μπόρεσε να κάνει το θαύμα.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο εντυπωσιακός rookie, Lucas Moraes, που είχε μεστή εμφάνιση με το Toyota Hilux της Overdrive Racing.
Το μοναδικό RS Q e-tron E2 που έφτασε στον τερματισμό σε αυτό το καταστροφικό Ντακάρ για την Audi, ήταν αυτό του Mattias Ekstrom, στη 14η θέση.
Οι Stephane Peterhansel και Carlos Sainz είχαν αμφότεροι γρήγορες στιγμές αλλά αμφότεροι έπεσαν θύματα των αμμόλοφων, με ατυχήματα που τους έβγαλαν εκτός μάχης.
Στις μοτοσικλέτες σχεδόν κάθε μέρα άλλαζαν τα δεδομένα και το όνομα που βρισκόταν στην κορυφή – ήταν η πιο συναρπαστική κατηγορία.
Ξεκινώντας την τελευταία ημέρα, ο Toby Price ήταν μόλις 12 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Kevin Benavides, σε έναν «εμφύλιο» για τη Red Bull KTM που τελικά βρήκε νικητή τον Αργεντινό! Το βάθρο συμπλήρωσε ο Skyler Howes της Husqvarna.
Στα T3 η Red Bull Off-Road Junior Team έκανε το 1-2 με τους Austin Jones και Seth Quintero – οι Αμερικανοί επωφελήθηκαν των ατυχιών του Guillaume de Mevius που είτε την πρωτοπορία ως την ενδέκατη ειδική.
Στα Τ4 όλα άλλαξαν στην τελευταία, μικρή σε μήκος ειδική, όπου ο Rokas Baciuska της Red Bull Can-Am έχασε 25 λεπτά και μαζί, τη νίκη από τον Eryk Gokzal της Energylandia!
Στα Quad o Alexandre Giroud της Yamaha Racing – SMX ήταν «αφεντικό» της κατηγορίας από την αρχή ως το τέλος.
Όσο για τα φορτηγά, όταν τέθηκε εκτός αγώνα ο Ales Loprais μετά από δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη, είχαμε Ολλανδική κόντρα στην κορυφή. Τελικά πανηγύρισε ο Janus Van Kasteren με Iveco.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ