Η ομάδα της DS Automobiles σημείωσε εξαιρετική ομαδική απόδοση στο Monaco E-Prix.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E φιλοξένησε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, τον πιο διάσημο αγώνα του φέτος, το Monaco E-Prix που περίμεναν με ανυπομονησία τόσο οι οδηγοί όσο και οι φίλοι του σπορ. Εκτός από τη γνωστή πρόκληση του να οδηγήσεις ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο μέσα από τα προστατευτικά κιγκλιδώματα της γεμάτης στροφές πίστας-δρόμου μήκους 3,3 χιλιομέτρων, το πριγκιπάτο διαθέτει επίσης μερικές από τις μεγαλύτερες υψομετρικές διαφορές της χρονιάς, με το να ανεβαίνουν οι αγωνιζόμενοι από την ιστορική εκκλησία Sainte-Dévote στο διάσημο καζίνο, και στη συνέχεια να κατεβαίνουν προς το λιμάνι και το συγκρότημα της πισίνας.
Υπέρλαμπρα με τις μαύρες και χρυσές επετειακές εμφανίσεις «Grand Gala», ταδύο αυτοκίνητα DS E-TENSE FE23 έλαμψαν και στα προκριματικά του αγώνα. Έχοντας περάσει στο τελικό στάδιο των «μονομαχιών», ο Stoffel Vandoorne σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο συνολικά. Υπογραμμίζοντας την απόδοση των μονοθεσίων του Γάλλου premium κατασκευαστή, αυτή ήταν η πέμπτη φορά σε οκτώ αγώνες που το ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο της DS Automobiles κατέλαβε μια θέση στην πρώτη σειρά του πλέγματος της εκκίνησης (grid), κάτι που έχει κάνει τις περισσότερες φορές από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή. Ο Jean-Éric Vergne ήταν επίσης στον ίδιο στο ρυθμό στην θρυλική πίστα των Μονεγάσκων, παραμένοντας πέμπτος στην σειρά εκκίνησης.
BUY NOW
Ο αγώνας του Stoffel Vandoorne ξεκίνησε πολύ καλά και πήρε το προβάδισμαμέχρι λίγο πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγεί στην πίστα ως συνέπεια ενός ατυχήματος στο συγκρότημα της πισίνας. Έχασε δύο θέσεις με την ενεργοποίηση των προγραμμάτων προσπέρασης αλλά παρέμεινε σταθερά σε θέση για να πάρει το προβάδισμα, λίγο μπροστά από τον ομόσταυλό του του Jean-Éric Vergne. Οι δύο πρώην πρωταθλητές κατάφεραν ένα τέλειο ομαδικό αγώνα όταν εμφανίστηκε στην πίστα για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας, διαδικασία που επιμήκυνε το σιρκουί κατά δύο γύρους.
Μόλις ο αγώνας συνεχίστηκε με πέντε γύρους να απομένουν για να ολοκληρωθεί,ο Vandoorne αξιοποίησε στο έπακρο την απόδοσή του για να εξασφαλίσει το πρώτο του βάθρο με την DS Automobiles. Ο JEV –ο κάτοχος του ρεκόρ με τους περισσότερους βαθμούς στην ιστορία της Formula E– τερμάτισε τέταρτος, κερδίζοντας πολύ σημαντικούς βαθμούς για το πρωτάθλημα. Συνολικά, ήταν μια εξαιρετική ομαδική προσπάθεια από τον Γάλλο κατασκευαστή.
Μετά τον όγδοο από τους 16 αγώνες φέτος, ο Jean-Éric Vergne και ο StoffelVandoorne είναι έβδομος και ένατος αντίστοιχα στη βαθμολογία των οδηγών, ενώ η DS Automobiles και η συνεργάτης της PENSKE AUTOSPORT είναι πέμπτοι στην κατάταξη των ομάδων, ουσιαστικά πολύ κοντά στο βάθρο της προσωρινής κατάταξης των κατασκευαστών.
Μετά τον αγώνα στους δρόμους του Μονακό, οι αγωνιζόμενοι του ΠαγκόσμιουΠρωταθλήματος της ABB FIA Formula E θα κατευθυνθούν σε έναν άλλο κλασικό χώρο: το αεροδρόμιο Tempelhof του Βερολίνου. Πρόκειται για τη 10 η φορά που διεξάγεται αγώνας του θεσμού στη Γερμανία, και η Formula E έχει δημιουργήσει μια νέα διάταξη πίστας για το Βερολίνο, προσφέροντας μία επιπλέον πρόκληση για τον διπλό αγώνα που έχει προγραμματιστεί 11-12 Μαΐου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ