Το πρωτάθλημα της Ιταλικής Formula 4 powered by Abarth συνεχίστηκε με τρεις συναρπαστικούς αγώνες στο Autodromo Vallelunga Piero Taruffi, στο πλαίσιο του τέταρτου γύρου της σεζόν του 2022 και δεύτερου συμμετοχής του Τζώρτζη Μαρκογιάννη.
Μετά την πρεμιέρα στο θρυλικό Spa Francorchamps, ο 17χρονος επέστρεψε πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου της CRAM Motorsport και είχε άλλο ένα αγωνιστικό διήμερο διαρκούς αναρρίχησης, σε μία πίστα που γνώριζε από την περυσινή του επίσκεψη σε αυτή αλλά και τη δουλειά στον προσομοιωτή.
Italian Formula 4 Championship powered by Abarth
Γύρος 4, Autodromo Vallelunga Piero Taruffi
BUY NOW
Αγώνας 1
Grid: 30, Δεν τερμάτισε
Αγώνας 2
Grid: 32, Τερματισμός: 22
Αγώνας 3
Grid: 32, Τερματισμός: 22 (έλαβε ποινή 5sec που τον έριξε 27ο)
Τζώρτζη, μπορείς να μας περιγράψεις τις τρεις μάχες της πίστας της Ρώμης, όπως τις έζησες από τη θέση του οδηγού;
Ο πρώτος αγώνας ήταν μάλλον απογοητευτικός, καθώς παρά την εξαιρετική εκκίνηση και το γεγονός ότι κέρδισα περίπου 10 θέσεις στον πρώτο γύρο, αστάθειες στο μονοθέσιο οδήγησαν στην σταδιακή πτώση στην κατάταξη, ενώ ο αγώνας μου έληξε πρόωρα, με μια ατυχή έξοδο από την οποία δεν μπόρεσα να συνεχίσω.
Η ακατάπαυστη προσπάθεια και η προσήλωση στον στόχο έδειξαν να ανταμείβονται περισσότερο στον δεύτερο αγώνα, όπου πάλι εκκινώντας ταχύτερα από τους οδηγούς που είχα γύρω μου στο grid και εκμεταλλευόμενος τις μάχες άλλων, κατόρθωσα να αναρριχηθώ από την 32η θέση της εκκίνησης, στην 23η θέση στον τερματισμό. Μάλιστα, μία ποινή σε συναθλητή μου μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, με ανέβασε 22ο. Η ταχύτητα και ο ρυθμός αγώνα ήταν σαφώς βελτιωμένοι σε σχέση με τον πρώτο αγώνα. Συνεχίζοντας στην τρίτη και τελευταία μάχη του τριημέρου, το ελαφρύ προβάδισμα που είχα στα ελαστικά λόγω της εγκατάλειψης στον πρώτο αγώνα μου επέτρεψε να κάνω άλλη μια εξαιρετική εκκίνηση, κερδίζοντας πολλές θέσεις. Ακολούθησαν συνεχείς μονομαχίες, άλλοτε βρισκόμουν στην επίθεση κι άλλοτε έπαιζα άμυνα, πράγμα που συνεχίστηκε μέχρι και την καρό σημαία. Ενώ τερμάτισα πάλι στην 23η θέση, δέχτηκα ποινή 5 δευτερολέπτων για ένα αμφισβητούμενο συμβάν και κατέληξα 27ος στην κατάταξη.
Ποια είναι τα θετικά που κρατάς από τον γύρο της Vallelunga και ποιοι είναι οι τομείς που χρειάζεται δουλειά;
Αυτό το αγωνιστικό τετραήμερο αποτέλεσε πολύτιμη εμπειρία για εμένα και την ομάδα, καθώς ανέδειξε τόσο θετικά όσο και αρνητικά στοιχεία. Στα πρώτα συμπεριλαμβάνεται η σαφής βελτίωση του ρυθμού αγώνα αλλά και του οδηγικού μου στυλ, καθώς με θερμοκρασίες ασφάλτου άνω των 55 βαθμών Κελσίου, η διαχείριση των ελαστικών και των φρένων έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Επίσης, έγινε ένα μεγάλο βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, καθώς ήδη από την Παρασκευή βρήκαμε ικανοποιητικό setup στο μονοθέσιο. Στη συνέχεια, κάναμε μόνο ελάχιστες αλλαγές, βάσει των εκάστοτε συνθηκών. Ωστόσο, παρά τις βελτιώσεις αυτές, οφείλουμε να δουλέψουμε ακόμη στο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, το οποίο διαμορφώνει σε σημαντικό βαθμό την πορεία των τριών αγώνων.
Ακολουθεί δίμηνο διάλειμμα. Τι πρόγραμμα έχεις για να διατηρηθείς σε καλή φυσική κατάσταση αλλά και εγρήγορση αγωνιστικά;
Η προσοχή μας στρέφεται πλέον στο διήμερο δοκιμών που θα πραγματοποιηθούν στο Red Bull Ring της Αυστρίας στις 3-4 Αυγούστου, ως προετοιμασία ενόψει του αγώνα που θα γίνει εκεί στις 9-11 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για την πίστα που γνωρίζω καλύτερα από κάθε άλλη, ενώ εκεί σημείωσα και τον υψηλότερό μου τερματισμό στο θεσμό: στην 12η θέση στον βρόχινο, τρίτο αγώνα του 2021. Έχω ήδη αρχίσει εντατική προπόνηση στον προσομοιωτή, η οποία συνοδεύεται από γυμναστική. Στόχος μου είναι να κατορθώσω μέσα σε δύο μήνες να αναπληρώσω το κενό που προέκυψε λόγω των Πανελληνίων εξετάσεων και να επιστρέψω στην Αυστρία σε πλήρη σωματική και οδηγική ετοιμότητα.