Τέλος οι υβριδικοί κινητήρες από το WRC

Adrien Fourmaux

Νέα αλλαγή δεδομένων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, με την τεχνολογία των κινητήρων να αναμένεται να αλλάξει άμεσα!

Πρόκειται για μία ακόμα… αναστροφή στο συγκεκριμένο θέμα, καθώς η ίδια συζήτηση είχε γίνει πριν από μερικούς μήνες και τελικά είχε αποφασιστεί να διατηρηθούν οι υβριδικές μηχανές στο WRC, τόσο για το 2025, όσο και για το 2026.

Ωστόσο, οι ανανεωμένες οδηγίες ασφαλείας από τον προμηθευτή των υβριδικών συστημάτων, την Compact Dynamics, τα άλλαξε όλα εκ νέου. Αυτές ήρθαν στο περιθώριο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τον περασμένο Σεπτέμβριο και προκάλεσαν σοκ στις ομάδες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι αυτό διότι αν η υβριδική μονάδα των 130kW υποστεί τρία «shock errors» άνω των 15G ή ένα άνω των 25G, πρέπει να αφαιρεθεί από το αγωνιστικό όχημα και να επιστρέψει στον προμηθευτεί για πλήρη επισκευή! Κι όχι μόνο αυτό. Η επισκευή θα απαιτεί μήνες, ενώ μέχρι σήμερα, αυτή γίνεται επί τόπου, στον τόπο διεξαγωγής των ράλλυ.

Τα παραπάνω εξόργισαν τις ομάδες, με την M-Sport Ford να δηλώνει ανοιχτά πως δεν θα μπορεί να συνεχίσει την εμπλοκή της στο σπορ με αυτά τα δεδομένα, μιας και θα ανεβάσουν κατά εκατομμύρια τα κόστη.

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και οι Toyota Gazoo WRT και Hyundai Motorsport, άρα αναμένουμε την επόμενη συνάντηση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ώστε να επικυρωθούν τα παραπάνω.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ