Φέτος στη Formula 1 υπάρχουν κοσμοϊστορικές αλλαγές, με τους νέους κανονισμούς να έχουν αλλάξει πλήρως την εμφάνιση και τον τρόπο λειτουργίας των αγωνιστικών μονοθεσίων.
Μέχρι στιγμής, η ομάδα που φαίνεται να «διάβασε» καλύτερα τους νέους κανόνες είναι η Scuderia Ferrari. Παρότι προερχόταν από δύο ολόκληρες χρονιές χωρίς νίκη, φέτος έχει το πάνω χέρι, με δύο επιτυχίες σε τρεις αγώνες.
Έχει βαθμολογικό προβάδισμα 39 πόντων στην κατάταξη των κατασκευαστών ενώ σε ατομικό επίπεδο, ο οδηγός της, Charles Leclerc, είναι 34 πόντους μπροστά από τον επόμενο στην κατάταξη – τον George Russell.
BUY NOW
Όμως παρά τα όσα έχουν γίνει έως τώρα, όλα μπορεί να αλλάξουν. Οι ομάδες μαθαίνουν και εξελίσσουν τα μονοθέσιά τους, έχοντας εντατικά πλάνα αναβαθμίσεων. Αν κι αυτά, στην περίπτωση της ιταλικής ομάδας, δεν θα αφορούν τον επόμενο αγώνα που διεξάγεται και στην «έδρα» τους – την πίστα της Imola.
Όχι επειδή δεν δουλεύουν στο Maranello αλλά επειδή το αγωνιστικό πρόγραμμα του τριημέρου δεν ευνοεί την αξιολόγηση αναβαθμίσεων. Σε αντίθεση με τους τρεις γύρους της σεζόν που έχουν γίνει ήδη φέτος, δεν θα υπάρχουν τρεις ελεύθερες δοκιμές.
Αντίθετα, θα υπάρχει FP1 και μάχη Pole Position την Παρασκευή, FP2 και αγώνας Sprint το Σάββατο και ο κανονικός αγώνας την Κυριακή.
Ο διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, είπε στο MotorsportWeek.com: «Θα είναι ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για να φέρει κανείς αναβαθμίσεις και να προσπαθήσει να τις αξιολογήσει την Παρασκευή, γιατί πρέπει να επικεντρωθείς στη δουλειά και το απόγευμα είναι οι κατατακτήριες δοκιμές. Εμείς δεν θα έχουμε σημαντικές αναβαθμίσεις στην Imola γιατί θεωρούμε πως δεν είναι το ιδανικό μέρος για αυτό. Θα προσπαθήσουμε να εξομαλύνουμε τα προβλήματα που έχουμε δει έως τώρα, το “porpoising” και τις αναπηδήσεις που επηρέασαν την απόδοσή μας στην Αυστραλία».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ