Θα βελτιώσουν οι νέοι κανονισμοί το θέαμα στην F1;

George Russell

Βασικός στόχος της πλήρους αλλαγής στο σχεδιασμό των αγωνιστικών μονοθεσίων της Formula 1, ήταν να μπορεί το ένα να ακολουθήσει το άλλο ευκολότερα.

Η αεροδυναμική τους λειτουργία άλλαξε, ώστε να μη χάνουν τη μισή τους κάθετη δύναμη όταν θα τοποθετούνται πίσω από προπορευόμενο. Ή αυτός ήταν ο στόχος της FIA αλλάζοντάς τους. Τον πέτυχε;

Μετά τις πρώτες, τριήμερες δοκιμές που έγιναν στην Ισπανία, κάποιοι οδηγοί παρουσιάζονται επιφυλακτικοί. Όπως για παράδειγμα ο George Russell, που φέτος τρέχει με τα χρώματα της πρωταθλήτριας Mercedes-AMG Petronas. O Βρετανός βρήκε θετικά αλλά και αρνητικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, είπε: «Το να ακολουθείς άλλο μονοθέσιο νομίζω πως έχει βελτιωθεί, αλλά το αντίκτυπο του slipstream έχει μειωθεί σημαντικά. Δεν ξέρω τι να σας πω, θα πρέπει να περιμένουμε. Βρέθηκα πίσω από τον Lando (Norris, τον οδηγό της McLaren), ήμουν σε απόσταση ενός ή δύο μονοθεσίου και παρότι δεν είχα πρόβλημα να είμαι εκεί, δεν μπορούσα να τον περάσω».

Όσο για την άποψη του Norris: «Δεν ήθελα να τον αφήσω να περάσει ενώ ήταν σε γρήγορο γύρο, τον κράτησα πίσω λοιπόν. Αυτά συμβαίνουν στις δοκιμές. Νομίζω πως καλά τα είπε. Υπάρχει βελτίωση όταν ακολουθείς άλλο μονοθέσιο. Είναι δύσκολο να πω σε τι βαθμό γιατί υπάρχουν διαφορετικά φορτία καυσίμου, ελαστικά κτλ. Μπορείς να ακολουθήσεις αλλά χειροτέρεψε η κατάσταση με το slipstream. Άρα έχουμε ένα θετικό και ένα αρνητικό».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι οδηγοί θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και στο επόμενο τριήμερο τεστ εξέλιξης, στο Μπαχρέιν, στις 10 με 12 Μαρτίου. Και μετά, στις 20 Μαρτίου, στην ίδια πίστα, θα είναι η ώρα της κρίσης: η πρεμιέρα του 2022.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ