Θα δούμε ενστάσεις στο Μπαχρέιν;

George Russell

Η ώρα του πρώτου αγώνα του 2022 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 πλησιάζει και γίνεται έντονη συζήτηση για τις επιλογές κάποιων ομάδων.

Οι νέοι κανονισμοί έκαναν τα μυαλά των σχεδιαστών να οργιάσουν και αυτό είχε αποτέλεσμα να δούμε πολλά διαφορετικά σχέδια στα δέκα μονοθέσια που θα διεκδικήσουν τη νίκη στο Μπαχρέιν. Μάλιστα, η ποικιλία ήταν τόση που αιφνιδίασε τον διευθυντή της Scuderia Ferrari, Mattia Binotto.

Μιλώντας στο Motorsport.com, ο Ιταλός τόνισε: «Εξεπλάγην που είδα τόσες πολλές διαφορές ανάμεσα στα αυτοκίνητα, σχετικά με τη γεωμετρία. Γνωρίζαμε πως θα υπήρχε ευελιξία σε επιλογές, δοκιμάσαμε πολλές κι εμείς. Περίμενα πιο συντηρητικές προσεγγίσεις και ξαφνιάστηκα που είδα τόσες διαφορετικές λύσεις. Το βρίσκω καλό, αυτή είναι η ομορφιά αυτού του σπορ».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια η ευφυία φέρνει και αμφιλεγόμενες επιλογές. Με κάποιες ομάδες να τραβάνε τα βλέμματα του ανταγωνισμού με όσα επέλεξαν για το αγωνιστικό τους. Μία από αυτές ήταν και η Mercedes. Πολλοί συζήτησαν τα μικροσκοπικά sidepods αλλά και τους καθρέφτες στη W13 E Performance.

Η πρώτη που αναρωτήθηκε για τη νομιμότητά τους ήταν η Ferrari. Αν και σύμφωνα με τον Binotto, η ιταλική ομάδα θα ζητήσει από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού διευκρινίσεις.

Ο Binotto είπε: «Κανένας δεν αμφισβητεί τη νομιμότητα των λύσεων της Mercedes, για παράδειγμα το σχέδιο στους καθρέφτες αλλά αυτό αποτελεί ένα παράδειγμα της κατάστασης».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν περιμένουμε λοιπόν ένσταση από τη Ferrari αλλά ερωτήσεις προς τη FIA. Ανάλογα τις απαντήσεις, μπορεί να δούμε κάτι διαφορετικό και στα ιταλικά μονοθέσια, τις F1-75 των Charles Leclerc και Carlos Sainz.

Πέρυσι η Ferrari έκλεισε τη χρονιά στην τρίτη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών. Η τελευταία της νίκη ήταν το 2019 και ο τελευταίος της τίτλος το 2008.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ