Η λίστα με τις χώρες/πόλεις που θέλουν να φιλοξενήσουν ένα Γκραν Πρι της Formula 1 είναι μακροσκελής και μάλιστα περιλαμβάνει πολλούς δελεαστικούς προορισμούς για το σπορ, σε νέες αγορές με ιδιαίτερο εμπορικό ενδιαφέρον.
Όμως, το σπορ έχει ανάγκη και παραδοσιακές πίστες στο καλεντάρι, γι’ αυτό και η Liberty που έχει τα εμπορικά δικαιώματα, προσπαθεί να έχει ένα μείγμα επιλογών ανάμεσα στις 23 που έχει πια το καλεντάρι. Τουλάχιστον τόσες θα υπάρχουν το 2022 εφόσον το επιτρέψει η παγκόσμια πανδημία της Covid-19.
Βέβαια οι προθέσεις είναι καλές αλλά ο παράγοντας που είναι καθοριστικός, είναι το χρήμα. Ειδικά μιλώντας για το Νίρμπουργκρινγκ, αν κρίνουμε από πρόσφατες δηλώσεις, το θέμα είναι καθαρά οικονομικό. Διαβάστε και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας.
BUY NOW
Αρχικά, ο CEO της Formula 1, Stefano Domenicali, είπε στο Sport1: «Είναι απογοητευτικό και λυπηρό που αυτή τη στιγμή δεν έχουμε Γκραν Πρι Γερμανίας. Όμως μετά λύπης μου λέω πως δεν βλέπω πραγματικό ενδιαφέρον από τη Γερμανία για να αποτελέσει ξανά κομμάτι του προγράμματος της Formula 1. Είναι κρίμα και μου είναι δύσκολο να το πιστέψω. Ελπίζω αυτό να αλλάξει στο μέλλον».
Η απάντηση ήταν άμεση και η απάντηση ήρθε από τον Alexander Gerhard, υπεύθυνο επικοινωνίας της πίστας του Νίρμπουργκρινγκ. Συγκεκριμένα, είπε στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων: «Έχουμε πρόθεση να συζητήσουμε. Εξακολουθούμε να φανταζόμαστε τη Formula 1 να επιστρέφει στο Νίρμπουργκρινγκ αλλά υπό λογικούς οικονομικούς όρους».
Τι σημαίνει αυτό; Πως οι δύο πλευρές είναι ή τουλάχιστον ήταν σε διαπραγματεύσεις και το νούμερο που έχει ζητήσει η Formula 1, είναι πολύ υψηλό για τον promoter του αγώνα, παρότι στη Γερμανία έχουμε άνοδο της δημοτικότητας του σπορ.
Δεν είναι πια μόνο ο Sebastian Vettel στη σχάρα εκκίνησης των αγώνων. Υπάρχει και δεύτερος Γερμανός και μάλιστα με το θρυλικό όνομα Schumacher και τον γιο του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Μίκαελ - τον Μικ!
Το τελευταίο γερμανικό Γκραν Πρι, ήταν το 2019 και πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Χόκενχαϊμ, με νικητή τον Max Verstappen. Ωστόσο, την επόμενη χρονιά είχαμε αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ, που έγινε υπό την ονομασία «Γκραν Πρι του Άιφελ» και ήταν ένας από τους αγώνες που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα μετά την αναδιαμόρφωσή του λόγω της πανδημίας. Εκεί κέρδισε ο Lewis Hamilton.