Θρίαμβος Ferrari στις 24 Ώρες Le Mans

Ferrari 499P

Η επιστροφή της Ferrari στην κορυφαία κατηγορία του θρυλικού αγώνα μετά από μισό αιώνα, συνοδεύτηκε από μία σπουδαία νίκη!

Σε 24 ώρες γεμάτης θέαμα, ατυχήματα, δράμα, ανατροπές, όπου είδαμε πολλές φορές να αλλάζει χέρια η κορυφή της γενικής κατάταξης, η οποία ανήκε αποκλειστικά στα θηρία της κατηγορίας Hypercar. Και που είχε στις πρώτες ώρες του μαραθωνίου αλλά και στο φινάλε του, τη Ferrari στην κορυφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τελικά, μετά από φοβερή κόντρα, κυρίως με τη μόνιμη νικήτρια των προηγούμενων ετών Toyota, η Ferrari πανηγύρισε μετά από 58 ολόκληρα χρόνια, με τη 499P #51 των Alessandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Giovinazzi.

Η τελική διαφορά του κόκκινου πρωτοτύπου ήταν στο 1 λεπτό και 21 δευτερόλεπτα, με το #8 Toyota GR010 HYBRID των Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Ryo Hirakawa να μένει στη δεύτερη θέση, πληρώνοντας και ένα λάθος του Ιάπωνα στα τελικά στάδια του αγώνα.

Ακολούθησαν δύο πρωτότυπα της Cadillac, με το V-Series.R #2 των Alex Lynn, Earl Bamber και Richard Westbrook να ανεβαίνει στο βάθρο αν και ένα γύρο πίσω από το νικητήριο συνδυασμό.

Στην κατηγορία LMP2 είχαμε έκπληξη με τη νίκη να καταλήγει στην πολωνική Inter Europol Competition με το #34 ORECA του Jakub Smiechowski, του Albert Costa αλλά και του Fabio Scherer που έτρεχε με σπασμένο πόδι, όταν τον χτύπησε άλλο αγωνιστικό στο pit lane!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος στην τελευταία χρονιά της κατηγορίας GTE (από το 2024 θα έχουμε αυτοκίνητα κατηγορίας GT3), στο τέλος πανηγύρισε η Corvette. Συγκεκριμένα η #33 C8.R των Nicky Catsburg, Nico Varrone και Ben Keating, που παρά τα προβλήματα του αγώνα, ανέκαμψε και πήρε τα ηνία την 16η ώρα, κρατώντας τα μέχρι τέλους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ