Καιρό τώρα φημολογείται ότι υβριδική μονάδα ισχύος της νέας Ferrari F1-75 αποκαλείται στους διαδρόμους του Maranello με το προσωνύμιο «superpower», αλλά τώρα φαίνεται να το πιστεύει και ο διευθυντής της Mercedes F1, Toto Wolff.
Το πρώτο τριήμερο των δοκιμών εξέλιξης της Formula 1 στη Βαρκελώνη πέρασε και δεν αποκάλυψε τίποτα σχετικά με την ισορροπία δυνάμεων στην κορυφή μετά τον φετινό πλήρη ανασχεδιασμό των μονοθεσίων - λόγω των νέων τεχνικών κανονισμών. Παρόλα αυτά, δεν είναι παρακινδυνευμένο να συμπεράνει κανείς από τις δοκιμές ότι η Ferrari βρίσκεται σε αρκετά καλή κατάσταση.
Η νέα μονάδα ισχύος της Scuderia βρίσκεται στο φως της δημοσιότητας από το περασμένο Φθινόπωρο - από τότε που η ιταλική ομάδα αποφάσισε να τοποθετήσει το νέο της υβριδικό σύστημα του 2022 στα περσινά μονοθέσια και να το εξελίξει στα τελευταία έξι GP του 2021. Η απόδοση της περσινής SF21 βελτιώθηκε σημαντικά, και η Scuderia κέρδισε με σχετική άνεση τη μάχη με τη McLaren για την 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
BUY NOW
Μετά το τέλος της σεζόν, στη διάρκεια του χειμώνα, πλήθαιναν τα δημοσιεύματα -και από έγκυρα ιταλικά μέσα ενημέρωσης- ότι οι μηχανολόγοι του Maranello έχουν κάνει ανάλογη πρόοδο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (V6 Turbo). Η πρόδος αυτή, μάλιστα, συνδυάζεται με μια νέα τεχνολογία που έχει ανακαλύψει η Shell σχετικά με τα νέα βιοκαύσιμα Ε10 που θα χρησιμοποιούν τα μονοθέσια φέτος.
Κι έτσι, μαζί με τις φήμες ότι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Scuderia αναφέρονται με τη λέξη «superpower» (υπερδύναμη) στη νέα τους μονάδα ισχύος, υπάρχει διάχυτη η αίσθηση ότι η τελευταία θα είναι ισάξια, αν όχι ανώτερη, των Mercedes και Honda (Red Bull) φέτος. Ανάμεσα σε αυτούς που το πιστεύουν είναι και ο διευθυντής της Mercedes F1, Toto Wolff, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά πως «έχουμε την αίσθηση ότι η Ferrari έχει τον ισχυρότερο κινητήρα αυτή τη στιγμή».
Για τους κατασκευαστές των κινητήρων της F1 ο φετινός χειμώνας ήταν ιδιαίτερης κρισιμότητας, διότι αυτή ήταν η τελευταία τους ευκαιρία να εξελίξουν την απόδοση των υβριδικών τους μονάδων ισχύος για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Ως το τέλος του 2025 θα επιτρέπεται να κάνουν μόνο παρεμβάσεις βελτίωσης της αξιοπιστίας - η εξέλιξή τους θα παύσει ολοκληρωτικά, ώστε τα εργοστάσια να εξοικονομήσουν πόρους και υποδομές για την εξέλιξη των νέων κινητήρων του 2026.
Διαβάστε επίσης: