H Toyota Gazoo Racing παρουσίασε το νέο της «όπλο», το GR Yaris Rally1 με το οποίο θα μάχεται στις ειδικές διαδρομές του κόσμου!
Η ιαπωνική ομάδα νίκησε κατά κράτος τις Hyundai, Ford στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2022, κατακτώντας το πρωτάθλημα των κατασκευαστών ενώ ο Kalle Rovanpera, πήρε με χαρακτηριστική ευκολία αυτό των οδηγών.
Τώρα, ομάδα και οδηγός καλούνται να υπερασπιστούν τα κεκτημένα και θα το κάνουν με ένα νέο, βελτιωμένο αγωνιστικό, το οποίο παρουσιάστηκε ενόψει της πρεμιέρας του 2023 που θα είναι όπως πάντα στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, στις 19-22 Ιανουαρίου.
BUY NOW
Με τους τεχνικούς κανονισμούς να έχουν αλλάξει μόλις πέρυσι, οι ομάδες φέτος δούλεψαν πάνω στο ίδιο πακέτο, επιδιώκοντας τη βελτίωσή του σε κάθε τομέα. Το νέο Yaris έχει πολύ μικρότερους αεραγωγούς για την ψύξει της υβριδικής μονάδας κι αυτό «παρέσυρε» το γενικότερο σχεδιασμό.
Έχει ανασχεδιαστεί ο προφυλακτήρας, έχουν διαφοροποιηθεί οι θόλοι των τροχών, βλέπουμε αλλαγές και στην τεράστια πίσω αεροτομή που θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την παραγωγή κάθετης δύναμης.
Σε μηχανικά μέρη, με το «πακέτο» σταθερό, η Toyota επικεντρώθηκε στη βελτίωση του τρόπου με τον οποίο προσφέρει τη δύναμή του ο 1600άρης κινητήρας εσωτερικής καύσης, ανεβάζοντας και τις τιμές ροπής.
Όσο για τα πληρώματα, ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής (22 ετών) Rovanpera, θα έχει ηγετικό ρόλο έχοντας στο πλευρό του τον Jonne Halttunen. Πλήρη σεζόν θα κάνουν και οι Elfyn Evans-Scott Martin.
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sébastien Ogier θα έχει επιλεκτικό πρόγραμμα, με τη μάχη στις γαλλικές Άλπεις να είναι ένας από τους αγώνες όπου θα πατήσει γκάζι καθοδηγούμενος από τον Vincent Landais.
O Γάλλος θα μοιράζεται την τρίτη εργοστασιακή συμμετοχή με τον Takamoto Katsuta, όμως ο Ιάπωνας με τον συνοδηγό του Aaron Johnston, θα είναι παρόντες και στα υπόλοιπα ράλλυ κι ας μη χαρίζουν βαθμούς στη Toyota Gazoo Racing World Rally Team. Aρχής γενομένης από το Μόντε.