Όπως και η Formula 1, έτσι και το WRC αναμένεται να αλλάξει πολύ μέσα στο 2022. Παρότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν δραματικές διαφοροποιήσεις στην όψη, θα φέρουν διαφορετική τεχνολογία αφού θα είναι υβριδικά!
Και οι τρεις κατασκευαστές που συμμετέχουν στο σπορ δεσμεύτηκαν για την επόμενη τριετία, έτσι από του χρόνους στις ειδικές διαδρομές θα βλέπουμε υβριδικά θηρία των Hyundai Motorsport, M-Sport και Toyota Gazoo Racing, στα οποία οι κινητήρες εσωτερικής καύσης να συνεργάζονται με ηλεκτροκινητήρες.
Συγκεκριμένα, τα World Rally Cars θα διατηρήσουν τους υπέρ-τροφοδοτούμενους κινητήρες χωρητικότητας 1.6 lt που έχουν σήμερα, όμως αυτοί θα συνεργάζονται πλέον με ηλεκτροκινητήρες που θα προσφέρουν επιπλέον 100kW ισχύος και 180 Nm ροπής.
BUY NOW
Αυτή η αλλαγή πλεύσης είχε ανακοινωθεί από το 2019, ωστόσο το οριστικό πράσινο φως ήρθε σε πρόσφατη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πρέπει επίσης να τονιστεί πως η FIA θα καλύψει από κοινού με τις ομάδες τα έξοδα εξέλιξης αυτής της νέας τεχνολογίας.
Έτσι, όλοι οι Έλληνες φίλοι των αγώνων, θα έχουν στις 9 με 12 Σεπτεμβρίου την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά την τελευταία παράσταση των World Rally Cars όπως τα ξέρουμε - στο πολυαναμενόμενο Ράλι Ακρόπολις. Όμως παράλληλα, θα δουν και τα υβριδικά αφού η χώρα μας έχει εξασφαλισμένη θέση και στο πρόγραμμα του 2022 για το WRC.