Το Ράλι Μόντε Κάρλο άνοιξε την αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τον Sebastien Ogier να είναι αυτός που πανηγύρισε!
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής αγωνιζόταν «εντός έδρας» αφού η Γκαπ που αποτελεί το κέντρο του θρυλικού αγώνα, είναι η γενέτειρα του. Όμως ο οδηγός της Toyota Gazoo Racing δεν είχε εξ αρχής «κεφάλι» στη γενική κατάταξη.
Οι εναρκτήριες ειδικές διαδρομές της Πέμπτης βρήκαν στην κορυφή τον Ott Tanak (Hyundai), στο φινάλε του σκέλους της Παρασκευής το πάνω χέρι το είχε ο Elfyn Evans (Toyota) και χρειάστηκε να μπούμε στο σκέλος του Σαββάτου για να αλλάξουν τα δεδομένα υπέρ του Ogier.
BUY NOW
Μέσα στο σκοτάδι, καθώς η δράση ξεκινούσε στις 06.30 αφού η απαγόρευση κυκλοφορίας ελέω Covid έριχνε κάθε μέρα αυλαία νωρίς, ο Γάλλος χόρευε στο δρόμο παρά τις παγίδες που έκρυβε ο πάγος.
Σταδιακά άρχισε να ανοίγει τη προβάδισμά του και το τέλος του Ράλι Μόντε Κάρλο τον βρήκε 32.6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Evans. Έτσι κατέκτησε την όγδοη νίκη του στο Μόντε, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ. Aυτές έχουν έρθει με πέντε διαφορετικούς κατασκευαστές (!) και απλώνονται χρονικά σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες! Μάλιστα, ο 37χρονος σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο στην Power Stage, με αποτέλεσμα να πετύχει τη μέγιστη συγκομιδή των 30 βαθμών.
Δεύτερος ήταν ο Evans αλλά η Toyota δεν κατάφερε να κλειδώσει το βάθρο με τα Yaris WRC. Ένα κλαταρισμένο ελαστικό στέρησε περίπου ένα λεπτό από τον ταλαντούχο Kalle Rovanpera, με αποτέλεσμα να τον «προσπεράσει» ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 Coupe WRC.
Ο Andreas Mikkelsen που έτρεχε με Skoda Fabia R5 ήταν ο νικητής της κατηγορίας WRC2 ενώ ο Yohan Rossel με Citroen C3 ήταν ο νικητής της WRC3.
Η τελική κατάταξη:
- S Ogier / J Ingrassia FRA Toyota Yaris 2hr 56min 33.7sec
- E Evans / S Martin GBR Toyota Yaris +32.6sec
- T Neuville / M Wydaeghe BEL Hyundai i20 +1min 13.5sec
- K Rovanperä / J Halttunen FIN Toyota Yaris +2min 33.6sec
- D Sordo / C del Barrio ESP Hyundai i20 +3min 14.2sec
- T Katsuta / D Barritt GBR Toyota Yaris +7min 01.3sec