Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο «έκλεισε» o Απρίλιος για το Dacia Sandero, το οποίο βρέθηκε στην κορυφή των ευρωπαϊκών πωλήσεων.
Στις 960.191 μονάδες ανήλθαν οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Απρίλιο του 2023, αυξημένες κατά 16% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του περασμένου έτους.
Ο Απρίλιος «έκλεισε» ιδανικά για το Dacia Sandero το οποίο βρέθηκε ξανά στην κορυφή των πωλήσεων, εκτοπίζοντας από το βάθρο το Tesla Model Y.
BUY NOW
Ειδικότερα, το ρουμανικό μοντέλο σημείωσε 18.659 πωλήσεις (+44%), με το SUV της Tesla να βυθίζεται στην 17η θέση με 10.553 μονάδες. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε το VW Τ-Roc με 16.746 πωλήσεις (+19%), την τρίτη το Opel Corsa με 16.578 (+40%), ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν τα Renault Clio και Peugeot 208 με 15.792 (+119%) και 15.026 (-4%) μονάδες αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη ήταν το Tesla Model Y (10.553 μονάδες), ενώ ακολούθησαν τα ID.4 (6.542 μονάδες) και ID.3 (5.913 μονάδες) της Volkswagen.
Ακολουθεί το Top 10 των best-seller μοντέλων στην Ευρώπη
1. Dacia Sandero – 18.659 (+44%)
2. VW T-Roc – 16.746 (+19%)
3. Opel Corsa – 16.578 (+40%)
4. Renault Clio – 15.792 (+119%)
5. Peugeot 208 – 15.026 (-4%)
6. Fiat/Abarth 500 – 13.775 (+7%)
7. Toyota Yaris Cross – 13.626 (+41%)
8. VW Golf – 13.209 (+31%)
9. Dacia Duster – 12.953 (+38%)
10. Skoda Octavia – 12.817 (+230%)
Αναφορικά με τις κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες στην Ευρώπη, στην πρώτη θέση βρέθηκε η VW με 105.669 ταξινομηθείσες μονάδες (+30%), στη δεύτερη η Audi με 58.841 (+25%) και στην τρίτη η Toyota με 54.224 (-4%).
Ακολουθεί το Top 10 των κορυφαίων σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη
1. VW – 105.669 (+30%)
2. Audi – 58.841 (+25%)
3. Toyota – 54.224 (-4%)
4. Renault – 53.013 (+36%)
5. BMW – 52.673 (+1%)
6. Skoda – 52.521 (+40%)
7. Mercedes – 51.935 (+10%)
8. Peugeot – 51.869 (+14%)
9. Kia – 44.646 (0%)
10. Ford – 44.498 (+3%)
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του μήνα Απριλίου 2023, ο Felipe Munoz, Global Analyst στη JATO, εστίασε στην κανονικότητα στην οποία δείχνει να επιστρέφει η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκίνητου. «Αυτά τα αποτελέσματα σχετίζονται άμεσα με τη χαλάρωση των πιέσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία έχει αυξήσει τη διαθεσιμότητα νέων αυτοκινήτων. Επιπλέον, η ζήτηση συνέχισε να αυξάνεται ως απάντηση στην ώθηση των OEM να διευρύνουν την προσφορά τους για ηλεκτρικά οχήματα».