Το Toyota Hilux εμπλουτίστηκε με ήπια υβριδικό σύστημα που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου, ενώ παράλληλα το θρυλικό ιαπωνικό ημιφορτηγό διατίθεται με νέες μειωμένες τιμές.
Η διαρκής εξέλιξη είναι σήμα-κατατεθέν της Toyota, με το σκληροτράχηλο ιαπωνικό pick-up να αποτελεί τρανό παράδειγμα. Εναρμονισμένο με το πνεύμα των καιρών, το Hilux αποκτά ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο 48V, το οποίο εξακολουθεί να έχει ως πυρήνα τον τετρακύλινδρο turbodiesel κινητήρα 2,8 λίτρων που αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 ίππων και ροπή 500 Nm, ενώ διαθέτει σύστημα ψεκασμού καυσίμου common rail, μεταβλητή τουρμπίνα και υδρόψυκτο intercooler.
Μόνο που πλέον ο diesel κινητήρας σιγοντάρεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 16 ίππων και 65 Nm ροπής, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, αλλά και έναν μετατροπέα DC-DC. Και όπως συμβαίνει και σε άλλα Hilux μοντέλα, ο νέος υβριδικός κινητήρας είναι συμβατός και με το HVO100 diesel, ένα μη ορυκτό καύσιμο που παράγεται από 100% ανανεώσιμες πηγές.
BUY NOW
Ως γνωστόν, το Hilux διατίθεται σε τετρακίνητες εκδόσεις με μονή, επιμηκυμένη και με διπλή καμπίνα. Το υβριδικό κινητήριο σύνολο Hybrid 48V έρχεται να ενισχύσει αποκλειστικά τις εκδόσεις Cruiser (διπλή καμπίνα) και Invincible (διπλή καμπίνα).
Παρά τον εξηλεκτρισμό, η προσθήκη του ηλεκτρομοτέρ και των υπόλοιπων εξαρτημάτων δεν μειώνει καθόλου την ικανότητα διάσχισης υδάτινου κωλύματος, αφού διατηρείται η ικανότητα διάβασης σε νερό που φτάνει σε βάθος τα 700 χιλιοστά.
Επίσης, το ήπια υβριδικό σύστημα δεν μειώνει καθόλου την ικανότητα φόρτωσης: το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.000 κιλά και η ικανότητα ρυμούλκησης τους 3,5 τόνους.
Αξιοσημείωτο είναι και το βάρος της υβριδικής μπαταρίας που ζυγίζει μόλις 7,6 κιλά και είναι αρκετά συμπαγής ώστε να τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα του οχήματος, δίχως αυτό να ελαττώνει την ευρυχωρία που απολαμβάνουν οι πίσω επιβάτες.
Μάλιστα το Hilux Hybrid 48V είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία Toyota Safety Sense για να παρέχει στους επιβάτες και τους άλλους χρήστες του δρόμου προστασία παγκόσμιας κλάσης.
Πιο συγκεκριμένα, η αναβαθμισμένη σουίτα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνει ένα βελτιωμένο σύστημα Pre-Collision System (PCS) που μπορεί να ανιχνεύει πιο αποτελεσματικά τους πεζούς τη νύχτα, τους ποδηλάτες κατά τη διάρκεια της ημέρας και τα οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα ή τους πεζούς στις διασταυρώσεις κατά τη στροφή.
Όταν ανιχνεύονται τέτοιοι κίνδυνοι, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και οπτικά σήματα, ενώ εφαρμόζει και δύναμη πέδησης, αν χρειαστεί.
Το Adaptive Cruise Control μπορεί να «διαβάζει» τις πινακίδες σήμανσης του ΚΟΚ, και επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με τις αλλαγές στο όριο. Επίσης, κατά τη νυχτερινή οδήγηση, η λειτουργία αυτόματης ενεργοποίησης της μεγάλης σκάλας ρυθμίζει αυτόματα το επίπεδο στο φως των προβολέων για να μην τυφλώνονται οι υπόλοιποι οδηγοί.
Το Hilux Hybrid 48V είναι το πρώτο Hilux που διαθέτει το σύστημα Multi-Terrain Select. Αυτό προσαρμόζει την απόκριση του γκαζιού, την ανάρτηση και τα φρένα για να βελτιώσει την πρόσφυση, την ευελιξία και τη σταθερότητα σε διάφορες συνθήκες οδήγησης.
Χαρακτηριστικό γνώρισμα του νέου υβριδικού κινητήρα είναι η λειτουργία της ανάκτησης ενέργειας με την πέδηση, που σημαίνει ότι παράγεται ηλεκτρική ενέργεια κατά το φρενάρισμα ή όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού, η οποία επαναφορτίζει τη μπαταρία.
Παράλληλα, το σύστημα stop-start παρουσιάζεται βελτιωμένο και προσφέρει ταχύτερη απόκριση του γκαζιού από στάση, καθώς και πιο αθόρυβη επανεκκίνηση του κινητήρα.
Η προσθήκη ηλεκτρομοτέρ βοηθάει φυσικά στον τομέα της κατανάλωσης, αφού η υποβοήθηση ισχύος που παρέχει μειώνει το φορτίο του κινητήρα σε χαμηλή απόδοση, συμβάλλοντας στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και στην ελάττωση των εκπομπών ρύπων.
Τέλος, αξιοσημείωτο είναι ότι το Toyota Hilux στην έκδοση Advance με τη μονή καμπίνα και τον πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που αποδίδει 204 ίππους διατίθεται πλέον από 36.370 ευρώ. Παρακάτω ακολουθούν οι τιμές όλων των διαθέσιμων εκδόσεων.
ADVANCE (μονή καμπίνα) 2.8L 204 HP: από 36.370 ευρώ
ADVANCE (επιμηκυμένη καμπίνα) 2.8L 204 HP: από 38.200 ευρώ
ADVANCE (διπλή καμπίνα) 2.8L 204 HP: από 39.300 ευρώ
CRUISER (επιμηκυμένη καμπίνα) 2.8L 204 HP (διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων): από 43.170 ευρώ
CRUISER (διπλή καμπίνα) 2.8L 204 HP mild hybrid (διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων): από 45.070 ευρώ)
INVINCIBLE (διπλή καμπίνα) 2.8L 204 HP mild hybrid (διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων): από 49.070 ευρώ
GR SPORT II (διπλή καμπίνα) 2.8L 204 HP: από 55.170 ευρώ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ