Αυτά είναι τα φθηνότερα SUV της ελληνικής αγοράς -Αναλυτικά οι τιμές και τα χαρακτηριστικά

Toyota Aygo X

Η κατηγορία των SUV είναι εκείνη που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά, κερδίζοντας την προτίμηση του αγοραστικού κοινού με το πλήθος των προσιτών προτάσεων που έχει να παρουσιάσει.

Η τιμή ενός αυτοκινήτου αποτελεί το βασικό κριτήριο της αγοράς και η ευρύτερη κατηγορία των crossovers δεν θα μπορούσε να αποτελέσει την εξαίρεση ενός κανόνα που θέλει τις πιο προσιτές προτάσεις να διαθέτουν σημαντικά μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίες.

Ναι μεν όλοι επιζητούν το «καλύτερο» και το «περισσότερο», ωστόσο και το «φθηνότερο» έχει τη δική του αξία, την οποία μάλιστα όλοι μπορούν να αναγνωρίσουν και να ιεραρχήσουν αναλόγως.

Είναι σχεδόν, βέβαιο, λοιπόν ότι η λίστα με τα τέσσερα φθηνότερα SUV της ελληνικής αγορά είναι εξαιρετικά χρήσιμη σε εκείνους που αναζητούν το επόμενό τους αυτοκίνητο ανάμεσα σε προτάσεις που διακρίνονται για τον διττό προσανατολισμό τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Fiat Panda Cross

Αποτελώντας διαχρονικά το σημείο αναφοράς για την πρακτικότητα και την αποδοτικότητα του, το Fiat Panda αποτελεί μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Στην έκδοση Cross, τονίζονται τα εκδρομικά χαρακτηριστικά του ιταλικού city car τόσο με σχεδιαστικά/εξοπλιστικά στοιχεία όσο και με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η οποία χαρίζει την απαιτούμενη ελευθερία κινήσεων.

Η νέα σειρά του Fiat Panda είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά αποκλειστικά με ένα ήπια υβριδικό σύστημα το οποίο συνδυάζει τον νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.000 κ.εκ. με έναν ηλεκτροκινητήρα BSG αποδίδοντας 70 ίππους. Με κατανάλωση καυσίμου μόλις 4,8 λίτρων/100χλμ. και εκπομπές ρύπων 109 γρ./χλμ., το Fiat Panda Cross κερδίζει τις εντυπώσεις και στον τομέα της αποδοτικότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η νέα σειρά του Panda προσφέρει αναβαθμισμένα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, ενώ ανανεωμένη είναι και η παλέτα χρωμάτων με την οποία είναι διαθέσιμο το μοντέλο.

Στην ελληνική αγορά το Fiat Panda Cross προσφέρεται έναντι 13.527 ευρώ, αποτελώντας την πιο προσιτή επιλογή στην πολυσυλεκτική κατηγορία των crossovers.

Toyota Aygo X

Με στόχο να κατακτήσει τους δρόμους της πόλης, το νέο Toyota Aygo X καλείται να συνεχίσει στην επιτυχημένη εμπορική πορεία του προκατόχου του, βάζοντας όμως στο «παιχνίδι» και όλα εκείνα τα crossover χαρακτηριστικά που ψάχνουν πλέον οι ενδιαφερόμενοι στην κατηγορία.

Το μόνο κοινό σημείο του νέου Aygo X σε σχέση με το μοντέλο που αντικατέστησε εντοπίζεται στο όνομα, αφού η ιαπωνική εταιρεία δημιούργησε από την αρχή το αυτοκίνητο πόλης της αξιοποιώντας κατά τη διαδικασία τη νεότερη πλατφόρμα GA-B. Το νέο Aygo έχει μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις, αλλά παραμένει ένα γνήσιο αυτοκίνητο πολής που έχει φτιαχτεί για να θριαμβεύσει στις απαιτητικές συνθήκες του αστικού και περιαστικού περιβάλλοντος.

Toyota Aygo X
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Aygo X έχει μεγαλώσει αισθητά και φθάνει πλέον στα 3,7 μέτρα μήκους, ενώ τα επιπλέον 90 χλστ. στο μεταξόνιο σημαίνει ότι οι χώροι των επιβατών είναι αρκετά βελτιωμένοι. Εκτός από μακρύτερο, το Aygo X εχει μεγαλύτερο πλάτος και είναι πιο ψηλό έναντι του προηγούμενου, ενώ με 231 λίτρα χώρου αποσκευών (+60 λτ. σε σχέση με το παρελθόν) πλησιάζει σε όγκο τα κορυφαία της μικρής κατηγορίας. Ξεχωρίζει παράλληλα για τον μικρό κύκλο στροφής με την Toyota να ανακοινώνει μόλις 4,7 μέτρα.

Το μοτέρ που χρησιμοποιείται για την κίνηση του Aygo X είναι ο γνωστός 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης του ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 72 ίππους και 93 Nm,ενώ συνεργάζεται στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Προαιρετικά υπάρχει και η επιλογή αυτόματου κιβωτίου CVT σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού, εκτός από τη βασική. Με το στάνταρ μηχανικό κιβώτιο τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 14,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 158 χλμ./ώρα.

Toyota Aygo X
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η οικονομία καυσίμου αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους για τον κινητήρα του νέου Aygo X. Κατά το πρότυπο WLTP, η μέση κατανάλωση είναι 4,8 λτ./100 χλμ. (4,9 λτ./100 χλμ. με το CVT), με τις εκπομπές ρύπων να ξεκινούν από τα 108 γρ./χλμ. για το μηχανικό κιβώτιο και τα 109 γρ./χλμ. για το αυτόματο. Έτσι, όλες οι εκδόσεις δεν επιβαρύνονται με ετήσια τέλη κυκλοφορίας, ενώ μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στον Δακτύλιο.

Επτά είναι συνολικά οι εξοπλιστικές εκδόσεις, στις οποίες είναι διαθέσιμο το νέο Toyota Aygo X: X, X-Play, X-Style, X-Trend και X- Envy. Από τη βασική κιόλας έκδοση εξοπλισμού X, η γκάμα των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας είναι πληρέστατη, ενώ τα χαρακτηριστικά άνεσης δεν παρουσιάζουν ουσιαστικές ελλείψεις. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε το στάνταρ air condition, αλλά και το σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 με την οθόνη αφής των επτά ιντσών.

Η τιμή εκκίνησης του Toyota Aygo Χ στην ελληνική αγορά είναι τα 14.770 ευρώ, ωστόσο, στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 18.040 ευρώ.

Suzuki Ignis

Η τελευταία γενιά του Suzuki Ignis παρουσιάστηκε το 2016 και πλέον ζει την δεύτερη νιότη της με την ανανεωμένη σειρά του μοντέλου. Εξωτερικά, το Ignis διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με έντονες προστατευτικές ποδιές, νέα μάσκα που παραπέμπει στο Vitara και τρεις επιπλέον αποχρώσεις στην παλέτα: Tough Khaki, Caravan Ivory και Rush Yellow.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην καμπίνα, οι αλλαγές επικεντρώνονται στις νέες ταπετσαρίες, στον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων και στις περισσότερες επιλογές για τις διακοσμητικές φάσες του ταμπλό και της κονσόλας δαπέδου. Η σχεδίαση δεν έχει αλλάξει, οπότε η καλή εργονομία δεν έχει διαφοροποιηθεί, ενώ ο νέος πίνακας οργάνων δείχνει πιο μοντέρνος.

Suzuki Ignis

Οι χώροι παραμένουν μεγάλοι για την κατηγορία. Θα βολευτούν με άνεση τέσσερις ενήλικοι, ενώ το συρόμενο πίσω κάθισμα, όπου υπάρχει, αναβαθμίζει σημαντικά την πρακτικότητα αν και σημαίνει δύο πίσω θέσεις και όχι τρεις. Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε στο χώρο αποσκευών που στις δικίνητες εκδόσεις κυμαίνεται από τα 260 έως τα 267 λίτρα και στις τετρακίνητες από τα 204 έως τα 227 λίτρα.

Όλα τα ανανεωμένα Ignis είναι ήπια υβριδικά με αναβαθμισμένο 12βολτο κύκλωμα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου μεγάλωσε στα 10 Ah από 3 Ah και συνεργάζεται με τον 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2 DualJet απόδοσης 83 ίππων και 107 Nm. Ο εναλλάκτης (ISG) αφενός παίζει το ρόλο της μίζας, αφετέρου ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση (ως γεννήτρια) ή το ρολάρισμα με σχέση στο κιβώτιο και την αποθηκεύει στην μπαταρία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Suzuki Ignis

Με την ενέργεια αυτή, μπορεί να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα σε μέτριο φορτίο με επιπλέον 50 Nm από τις 1.600 έως τις 4.000 rpm, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης. Σύμφωνα με την Suzuki, η μέση κατανάλωση κατά WLTP είναι 4,9 λίτρα/100 χλμ. για το 2WD, με την συγκεκριμένη έκδοση να μην χρεώνεται με ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

To Suzuki Ignis διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, GL, GL+ και GLX, με τις δύο πλουσιότερες να διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό τους μεταξύ άλλων το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, την Dual Camera Brake Support, το σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου και το 2θέσιο συρόμενο πίσω κάθισμα.

Οι τιμές των δικίνητων εκδόσεων του Suzuki Ignis ξεκινούν από τα 15.080 ευρώ καλύπτονται με εγγύηση πέντε ετών ή ή 100.000 χιλιομέτρων.

Dacia Sandero Stepway

Η έλευση του νέου Dacia Sandero αναβάθμισε και μάλιστα σημαντικά την παρουσία της ρουμανικής φίρμας στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, προσφέροντας λύσεις σε εκείνουν που αναζητούν μια προσιτή και αξιόπιστη λύση για τις αστικές μετακινήσεις του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacia

Στην έκδοση Stepway, το νέο Sandero πραγματοποιεί ένα ακόμα βήμα, υιοθετώντας τα ιδιαίτερα χαραρακτηριστικά ενός crossover και ντύνοντας τον αστικό προσανατολισμό του με τον ελκυστικό μανδύα της περιπέτειας.

Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης του 1,0 λίτρου, ο οποίος με τους 90 ίππους και τα 160 Nm ροπής υποστηρίζει και με το παραπάνω τον εκδρομικό χαρακτήρα του.

Ο εν λόγω συνδυασμός -δηλαδή του χιλιάρη κινητήρα βενζίνης και του μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων- προσφέρεται και σε εκδόσεις διπλού καυσίμου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τους 100 ίππους.

Στην ευκολία χρήσης ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων επενδύει η έκδοση με το CVT, εμπλουτίζοντας την γκάμα του μικρού Dacia, το οποίο μαζί με το Duster φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των λιανικών πωλήσεων σε ολόκληρη την Ευρώπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας για πωλήσεις, το Dacia Sandero Stepway ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 16.620 ευρώ, διεκδικώντας μια θέση ανάμεσα στα πιο προσιτά crossovers της χώρας μας.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ