Η τρίτη γενιά του πολυτελούς σπορ σεντάν είναι γεγονός και η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε ήδη τις τιμές των εκδόσεων λανσαρίσματος.
Η Porsche παρουσίασε πριν από λίγη ώρα τη νέα γενιά της δημοφιλούς Panamera που φέρει αισθητικές αλλαγές, εμπλουτισμένο εξοπλισμό και αλλαγές στα μηχανικά μέρη, και ταυτόχρονα η εγχώρια αντιπροσωπεία προχώρησε σε ανακοίνωση τιμής των τριών πρώτων εκδόσεων κινητήρα.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα τρίτης γενιάς Panamera δεν διαφέρει αρκετά στον αισθητικό τομέα από τον προκάτοχό της, φέρει όμως νέας σχεδίασης προφυλακτήρες με διαφοροποιημένες εισαγωγές αέρα, προηγμένους προβολείς LED Matrix και καινούργιες ζάντες αλουμινίου. Αλλαγές υπάρχουν και στην χρωματική παλέτα του μοντέλου, με την γερμανική εταιρεία να προσφέρει μεγαλύτερη δυνατότητα εξατομίκευσης.
BUY NOW
Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στη νέα σχεδίαση της κονσόλας δαπέδου που δεν φιλοξενεί πλέον τον επιλογέα ταχυτήτων, έχει μετακομίσει στην δεξιά πλευράς της κολόνας τιμονιού, ενώ φρέσκια προσθήκη είναι η τοποθέτηση μιας προαιρετικής έγχρωμης οθόνης 10,9 ιντσών για την ενημέρωση και ψυχαγωγία του συνοδηγού. Εννοείται ότι νέες είναι οι ταπετσαρίες και οι διακοσμητικές φάσες που διαθέτει.
Οι εκδόσεις λανσαρίσματος είναι τρεις και αφορούν τις εκδόσεις Panamera, Panamera 4 και Turbo E-Hybrid. Οι δύο πρώτες φέρουν τον αναβαθμισμένο V6 Turbo των 2,9 λίτρων, που πλέον έχει αλλαγές στην πίεση των τούρμπο και το σύστημα ψεκασμού, αποδίδοντας 353 ίππους και 500 Nm, δηλαδή 23 ίππους παραπάνω και επιπλέον 50 Nm. Αυτό σημαίνει ότι η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 5,1 δλ. για την πισωκίνητη έκδοση και 4,8 δλ. για την τετρακίνητη, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 272 χλμ./ώρα και 270 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Η κορυφαία έκδοση λανσαρίσματος είναι η Turbo E-Hybrid που είναι συνολικά αποδοτικότερη από τον προκάτοχό της. Η καρδιά του επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης είναι ο 4λιτρος V8 Turbo που συνδυάζεται με νέο ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση του Plug-in hybrid συστήματος κίνησης είναι 680 ίπποι και 930 Nm, και μοιράζεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Porsche για την έκδοση κάνουν λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. και η τελική ταχύτητα ακουμπά τα 315 χλμ./ώρα. Η μπαταρία του συστήματος έχει πλέον χωρητικότητα 25,9 kWh και χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 91 χλμ./ώρα. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί μόλις 2 ώρες και 39 λεπτά, χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 11 kW.
Ταυτόχρονα όμως την παρουσίαση του νέου μοντέλου, η ελληνική αντιπροσωπεία της Porsche προχώρησε σε ανακοίνωση τιμής και για τις τρεις εκδόσεις, με την Panamera να κοστίζει 153.270 ευρώ, την Panamera 4 να ανεβαίνει στα 158.920 ευρώ και την επαναφορτιζόμενη υβριδική Tubro E-Hybrid να κοστολογείται στα 212.940 ευρώ.