Το πιο προσιτό plug-in μοντέλο της ελληνικής αγοράς προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και ταυτόχρονα έχει πολύ χαμηλό κόστος κίνησης.
Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρομεσαία μοντέλα της ελληνικής αγοράς είναι το SEAT Leon, ξεχωρίζοντας για την «επιθετική» του εμφάνιση, την πληθώρα συστημάτων κίνησης και την καλή ποιότητα κατασκευής.
Μια από τις κορυφαίες εκδόσεις του μοντέλου είναι η plug-in υβριδική, η οποία είναι και η φθηνότερη του είδους της στην Ελλάδα. «Όπλα» στη φαρέτρα της είναι οι πολύ καλές επιδόσεις και η δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, καλύπτοντας αποστάσεις που υπερβαίνουν τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης.
BUY NOW
Το plug-in υβριδικό SEAT Leon χρησιμοποιεί για την κίνησή του ένα υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης βενζίνης 1,4 λτ., ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και προσφέρει έτσι συνδυαστική απόδοση που φτάνει στους 204 ίππους και 350 Nm ροπής.
Το κινητήριο σύνολο δίνει πολύ καλές επιδόσεις στο μοντέλο της ισπανικής εταιρείας με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει έως και τα 200 χλμ./ώρα.
O ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από συστοιχία μπαταριών ενεργειακής χωρητικότητας 12,8 kWh. Οι εν λόγω μπαταρίες προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία με μια φόρτιση που μπορεί να φτάσει έως και τα 64 χιλιόμετρα κατά το πρότυπο WLTP. Μάλιστα ο συνδυασμός και των δύο πηγών ενέργειας, προσφέρει στο SEAT Leon e-Hybrid 800 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Σε ό,τι αφορά στους χρόνους φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να συνδεθεί και να φορτίσει σε μόλις 3 ώρες και 33 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 3,6 kW (Wallbox) ή σε 5 ώρες σε απλή πρίζα. Λόγω της ηλεκτρικής ενέργειας, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του Leon e-Hybrid κυμαίνονται μεταξύ 27-30 γρ./χλμ., ενώ το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μόλις 1,2 λίτρα καυσίμου για να διανύσει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.
To SEAT Leon e-Hybrid προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων. Επίσης, τo βάρος είναι ισορροπημένο για σωστή κατανομή, αφού κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ο κινητήρας και το PCU, ενώ στο πίσω μέρος συναντούμε τη μπαταρία ιόντων λιθίου και το ρεζερβουάρ καυσίμου.
Το SEAT Leon e-HYBRID ζυγίζει 1.614 κιλά στην 5θυρη έκδοση και 1.658 κιλά στην έκδοση Sportstourer. Δεδομένου ότι η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το πάτωμα στο πίσω μέρος, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στην 5θυρη έκδοση είναι 270 λτ., ενώ στην πρακτικότερη έκδοση Sportstourer φτάνει τα 470 λτ.
Στην Ελλάδα το PHEV Leon είναι διαθέσιμο σε 2 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού, με την τιμή για την έκδοση FR να ξεκινά από τα 35.490 ευρώ και να δίνει έτσι στο Leon τον τίτλο του πιο προσιτού plug-in υβριδικού μοντέλου της ελληνικής αγοράς. Για την έκδοση Sportourer η τιμή εκκίνησης είναι τα 36.490 ευρώ.
Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις του PHEV Leon έχουν λιανική τιμή προ φόρων κάτω από τα 40.000 ευρώ και αυτό τα κάνει ιδανικά και για εταιρική χρήση, ενώ τα μόλις 27 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά 100 χιλιόμετρα απαλλάσουν το μοντέλο της SEAT από την καταβολή τελών κυκλοφορίας και του δίνουν ταυτόχρονα τη δυνατότητα να παρκάρει δωρεάν σε δημοτικές ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης αλλά και να κινείται χωρίς περιορισμό στον Δακτύλιο.