
Το πρόγραμμα επιδότησης αγοράς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Volvo συνεχίζεται, αυξάνοντας το συνολικό όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή μέχρι και το ποσό των 14.000 ευρώ.
Ένα επιπλέον κίνητρο προσφέρει η Volvo Car Hellas για την απόκτηση ενός εκ των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της γκάμας της, εξασφαλίζοντας επιδότηση ύψους 5.000 ευρώ η οποία συνδυάζεται με το κρατικό πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μέχρι και το τέλος Μαρτίου μπορεί κανείς να αποκτήσει ένα ηλεκτροκίνητο Volvo με όφελος που φτάνει τα 14.000 ευρώ.
BUY NOW
Με βάση τα παραπάνω, η τιμή του μικρότερου και πιο προσιτού ηλεκτροκίνητου Volvo διαμορφώνεται στα 25.172 ευρώ, ενώ αν συνυπολογίσει κανείς και το όφελος απόσυρσης αυτοκινήτου (2.000 ευρώ) η τιμή μειώνεται περαιτέρω στα 23.172 ευρώ.

Η Volvo αποτελεί έναν από τους πρωτεργάτες της ηλεκτροκίνησης και η γκάμα της περιλαμβάνει αυτή την στιγμή τέσσερα διαφορετικά προηγμένα μοντέλα της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Ένα από αυτά είναι και το νέο premium compact SUV EX30, το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό SUV της ελληνικής αγοράς, το οποίο έχει λάβει και την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων για την ασφάλεια που προσφέρει.
Με το νέο ηλεκτρικό SUV EX30, η Volvo εμπλούτισε με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων. Το νέο B-SUV της Volvo είναι το τέταρτο κατά σειρά αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα και τοποθετείται στην βάση της, κάτω από τα αντίστοιχης τεχνολογίας EX40, EC40 και EX90.

Το νέο Volvo EX30 έχει στη βάση της γκάμας των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης την έκδοση Single Motor που αποδίδει 272 ίππους και 343 Nm ροπή, η οποία παίρνει ενέργεια από ένα πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 51 kWh (49 kWh ωφέλιμη). Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης και οι επιδόσεις που χαρίζει στο σουηδικό compact SUV είναι αρκετά δυνατές, με επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ.
Ακολουθεί η έκδοση Single Motor Extended Range με το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αλλά με μεγαλύτερη μπαταρία διαφορετικής σύστασης. Σε σχέση με την πρώτη έκδοση που έχει μπαταρία τύπου LFP χωρητικότητας 49 kWh, η Extended Range έχει μεγαλύτερη τύπου NMC χωρητικότητας 69 kWh (64 kWh). Παράλληλα, η μπαταρία της έκδοσης μπορεί να φορτίσει με υψηλότερη μέγιστη ισχύ, 153 kW αντί για 134 kW που έχει η μικρότερη. Στον τομέα των επιδόσεων, η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 5,3 δλ.

Στην κορυφή συναντούμε την τετρακίνητη έκδοση Twin Motor, οι άλλες δύο είναι πισωκίνητες, με μέγιστη ισχύ 428 ίππων και 543 Nm. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, οι επιδόσεις που χαρίζει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στο B-SUV της Volvo είναι κορυφαίες, όντας το ταχύτερο μοντέλο στην ιστορία της σουηδικής εταιρείας. Για να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτεί μόλις 3,6 δλ., με την τελική του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Η κορυφαία έκδοση Twin Motor διαθέτει το μεγάλο πακέτο μπαταριών τύπου NMC και μπορεί να δεχθεί ταχυφόρτιση ισχύος 153 kW. Στον τομέα της αυτονομίας και σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η μεγάλη έκδοση εξασφαλίζει 460 χλμ. στον οδηγό της (έως 635 χλμ. στην πόλη), με την πισωκίνητη με το ίδιο πακέτο μπαταριών (RWD Extended Range) να φτάνει τα 480 χλμ. (έως 662 χλμ. στην πόλη). Η βασική πισωκίνητη έκδοση έχει αυτονομία έως 344 χλμ., που σε αστικές συνθήκες ανεβαίνει στα 475 χλμ.

Την ηλεκτροκίνητη γκάμα της Volvo συμπληρώνουν τα πρόσφατα ανανεωμένα Volvo EX40 και EC40, ενώ ξεχωριστή θέση καταλαμβάνουν και τα νέα EX90 και ES90, αποτελώντας τις ναυαρχίδες των Σουηδών.