Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη επαφή με το νέο JAECOO J5

JAECOO J5

Λίγες ώρες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του, στο αρχηγείο της OMODA-JAECOO, το Car And Motor είχε την ευκαιρία να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του J5, ενός μικρομεσαίων διαστάσεων SUV που σύντομα πρόκειται να δούμε και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Αν και η JAECOO-OMODA, ένα brand που προέρχεται από τα σπλάχνα του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών Chery, εξακολουθεί να αποτελεί μια άγνωστη ποσότητα για το ελληνικό κοινό, το πρόσφατο λανσάρισμά του σε αγορές, όπως αυτή της Ισπανίας και της γειτονικής Ιταλίας, απέδειξε, αν μη τι άλλο, ότι μπορεί να διεκδικήσει τη δική του θέση στα ευρωπαϊκά αυτοκινητικά δρώμενα.

Μετά, λοιπόν, από τις απαραίτητες συστάσεις με τα όσα συμβαίνουν και πρόκειται να συμβούν στο “οικοσύστημα” του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών της Chery, η προσοχή όλων στράφηκε στο νέο OMODA J5.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα μικρομεσαίων διαστάσεων SUV, το οποίο έχει ήδη σφραγίσει το ευρωπαϊκό του διαβατήριο, αποτελώντας τη μικρότερη και πιο προσιτή επιλογή στη σημερινή γκάμα της κινεζικής φίρμας.

Μάλιστα, το Car And Motor, έχοντας ταξιδέψει ως την ιδιαίτερη “πατρίδα” της Chery και της OMODA, την πόλη της Wuhu, είχε την ευκαιρία όχι μόνο να παρακολουθήσει από κοντά την παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου αλλά και να βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου που μόλις είχε βγει από την υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών Chery.

Jaecoo j5

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή, χαρίζοντας μια πρώτη εικόνα ενός SUV που θα κληθεί να ανταγωνιστεί τις πλέον ευπώλητες και καταξιωμένες προτάσεις της κατηγορίας του.

Το JAECOO J5 φτάνει σε μήκος τα 4,38 μέτρα, τοποθετώντας απέναντί του προτάσεις όπως το γνωστό σε όλους Nissan Qashqai, το KIA Sportage και το φυσικά το Hyundai Tuscon. Στοχεύοντας στην καρδιά της κατηγορίας των μικρομεσαίων διαστάσεων SUVs, το JAECOO J5, μπορεί να περηφανεύεται για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μοντέρνο και ταυτόχρονα κλασικό, το J5 επενδύει σε ένα πολύ συγκεκριμένο σχεδιαστικό μοτίβο, το οποίο χαρακτηρίζει όλες τις προτάσεις της JAECOO. Πρόκειται για την εντυπωσιακή σε διαστάσεις μάσκα, η οποία φιλοξενεί στο εσωτερικό της 14 κάθετες προς το έδαφος γρίλιες, παραπέμποντας σε καταράκτη.

Το ρύγχος του αμαξώματος πλαισιώνουν οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς, δημιουργώντας μια εικόνα πολύ δύσκολα θα περάσει απαρατήρητη στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Αντιθέτως, το πίσω τμήμα του JAECOO J5 ακολουθεί πιο λιτές γραμμές, θυμίζοντας έντονα προτάσεις της βρετανικής Range Rover.

Jaecoo j5

Η ταύτιση με τα σχεδιαστικά πρότυπα των Βρετανών μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς η JAECOO προτάσσει με κάθε ευκαιρία τον εκδρομικό χαρακτήρα των μοντέλων της αξιοποιώντας, σε ό,τι αφορά τουλάχιστον την κινεζική αγορά, την παρουσία τετρακίνητων διαμορφώσεων στην γκάμα της.

Περνώντας στο εσωτερικό, εκείνο που οφείλει κανείς να σημειώσει είναι η υψηλή, τουλάχιστον για τα δεδομένα μιας πρότασης που μετρά μόλις λίγες ημέρες ζωής και ενδεχομένως δεν έχει ακόμα προσαρμοστεί στα δυτικοευρωπαϊκά πρότυπα, ποιότητα κατασκευής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δίχως εμφανείς ατέλειες στο φινίρισμα ή την προσαρμογή, το JAECOO J5 δείχνει έτοιμο για το μεγάλο βήμα και το κυνήγι μιας εντυπωσιακής καριέρας εντός και εκτός κινεζικών συνόρων.

Jaecoo j5

Στοιχεία όπως η κεντρικά τοποθετημένη κεκλιμένη οθόνη αφής των 13,2 ιντσών, η μεγαλύτερη στην κατηγορία πανοραμική ηλιοροφή των 1,45 τετρ. μέτρων, καθώς και η πρακτικότητα που εξασφαλίζουν τα 480 λίτρα του χώρου αποσκευών και οι 35 αποθηκευτικοί χώροι στον θάλαμο επιβατών, αναδεικνύουν την επάρκεια, σε όλα ανεξαιρέτως τα επίπεδα, του JAECOO J5.

Μιλώντας για την επάρκεια του κινεζικού SUV, αναπόφευκτα θα αναζητήσει κανείς και τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου. Αν και βρισκόμαστε σε ένα εξαιρετικά πρώιμο στάδιο, σχετικά με την άφιξή του στην ευρωπαϊκή αγορά, σημειώστε ότι ο κινητήρας που τοποθετείται κάτω από το καπό του είναι ένα τετρακύλινδρο σύνολο βενζίνης, χωρητικότητας 1,6 λίτρου, το οποίο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Jaecoo j5

Η απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα φτάνει έως και τους 195 ίππους, ισχύς αρκετή ώστε να χαρίσει την απαραίτητη ζωντάνια σε ένα SUV μόλις 4,38 μέτρων.

Αντιστοίχως, η μέγιστη τιμή της ροπής αγγίζει τα 290 Nm και καταλήγει είτε στους μπροστινούς τροχούς είτε και στους δύο άξονες μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης με τα έξι προγράμματα λειτουργίας.

Jaecoo J5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα δοκιμών, το... νεότευκτο J5 κατέθεσε ένα μικρό δείγμα των ικανοτήτων του, αφήνοντας υποσχέσεις για το ευρωπαϊκό του μέλλον.

Στη διαδικασία του σλάλομ, το μικρομεσαίων διαστάσεων SUV της JAECOO απέδειξε ότι δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, ελέγχοντας απόλυτα τις μετατοπίσεις βάρους και μη επιτρέποντας να δημιουργηθεί οποιαδήποτε ανισορροπία ή αποσταθεροποίηση.

Ίσως οι πληροφορίες που αντλείς μέσα από το σύστημα διεύθυνσης να μην είναι επαρκείς, ωστόσο, αυτό δεν είναι αρκετό ώστε να υποβαθμίσει τη συνολικά καλή εικόνα του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.

Από τη στιγμή μάλιστα που οι σχεδόν 200 ίπποι αντισταθμίζουν το όποιο δισταγμό του συστήματος μετάδοσης, το JAECOO J5 δείχνει ικανό να ανταπεξέλθει και με το παραπάνω στον ρόλο που του αντιστοιχεί.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε ότι το πρώτο μοντέλο της JAECOO που έχει ήδη πατήσει επί ευρωπαϊκού εδάφους είναι το κατά τι μεγαλύτερο J7 και πώς το J5 θα περάσει τα σύνορα της Κίνας, με προορισμό τη γηραιά ήπειρο, το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ