Οδηγούμε τη νέα BMW M2 των 460 ίππων στην πίστα των Σερρών

BMW M2 Coupe

Επιστροφή στον τόπο του «εγκλήματος» για την BMW και το ακριβοθώρητο M Division, με τους Βαυαρούς να επιλέγουν την πίστα των Σερρών για την πανελλαδική πρεμιέρα της νέας BMW M2 των 460 ίππων.

Για τους περισσότερους η πόλη των Σερρών αποτελεί έναν μάλλον αδιάφορο προορισμό, o οποίος έχει μάθει να ζει και να κινείται στη σκιά της Θεσσαλονίκης. Δεν ισχύει το ίδιο για τους φίλους των τεσσάρων τροχών, μιας και οι Σέρρες φιλοξενούν από το 1998 μέχρι και σήμερα το κορυφαίο αυτοκινητοδρόμιο της χώρας.

Όχι τυχαία, λοιπόν, η BMW επέλεξε τη συγκεκριμένη πίστα για την επίσημη πρώτη ενός αυτοκινήτου που ούτως ή άλλως διαθέτει στο DNA του όλα εκείνα τα απαραίτητα γονίδια ώστε να ανταποκριθεί και μάλιστα με χαρακτηριστική ευκολία στις προκλήσεις ενός αγωνιστικού circuit.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW M2 Coupe

Η νέα BMW M2, με την κωδική ονομασία G87, αποτελεί τη μικρογραφία των μεγαλύτερων και κατά τι ισχυρότερων BMW M3 και η M4 Coupe. Οι Βαυαροί επέλεξαν ετούτη τη φορά να αξιοποιήσουν το ίδιο ακριβώς πλαίσιο, προσαρμόζοντας τις διαστάσεις του στα μέτρα και τα σταθμά ενός μικρότερου σε διαστάσεις coupe.

Ενός καθαρόαιμου coupe τριών όγκων, το οποίο δίνει συνέχεια στην παράδοση που έχει χτίσει η BMW από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα μέχρι και σήμερα, επενδύοντας σε διαχρονικά σχεδιαστικά μοτίβα και αναγνωρίσιμες αναλογίες.

BMW M2 Coupe
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,6 μέτρα, η νέα BMW M2 δείχνει μικρή χωρίς να είναι, απέχοντας σχεδόν 11 εκατοστά και μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ από το παράδειγμα της M4 Coupe.

Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που η BMW M2 φαντάζει πιο γήινη και πιο προσιτή, χωρίς παρ’ όλα αυτά να δημιουργεί την παραμικρή αμφιβολία ότι πρόκειται για ένα τετράτροχο, που βάσει προδιαγραφών και ικανοτήτων θα έβρισκε πολύ εύκολα μια θέση ανάμεσα στα πλέον... σκληροπυρηνικά sportscars αυτού του πλανήτη.

BMW M2 Coupe

Υπεροπλία δυνάμεων

Στην πρώτη-σύντομη επαφή μας με τη νέα BMW M2 το πρώτο ασφαλές συμπέρασμα προκύπτει αβίαστα και δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι η απόδοση του διπλά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 3,0 λίτρων φαντάζει ικανή ώστε να «σκεπάσει» οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι μονάχα οι 460 ίπποι και τα 550 Nm ροπής που σε «αναγκάζουν» να στρέψεις το βλέμμα προς το μέρος της, αλλά κυρίως ο τρόπος με τον οποίο η θηριώδης ισχύ περνά στην άσφαλτο και μετατρέπεται δίχως δεύτερη σκέψη σε μια καθηλωτική δύναμη επιτάχυνσης. 

BMW M2 Coupe

Το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, το ενεργό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης των πίσω τροχών και η πληθώρα των απολύτως παραμετροποιήσιμων ηλεκτρονικών βοηθημάτων κάνουν ακόμα και τη διαδικασία της πλαγιολίσθησης να δείχνει παιχνιδάκι χωρίς να στερούν στο ελάχιστο την ευχαρίστηση που μπορεί κανείς να αποκομίσει από ένα πισωκίνητο coupe 460 ίππων.

Στο ασφαλές περιβάλλον μιας πίστας υψηλών προδιαγραφών και με τον ρυθμό να απέχει από τα όρια ανθρώπων και μηχανών, η νέα BMW M2 έφερε εις πέρας ένα έργο που υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ πιο δύσκολο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW M2 Coupe

Ίσως είναι αυτονόητο ότι ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων οφείλει να αισθάνεται σαν στο σπίτι του εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων, ωστόσο, η ευκολία με την οποία το βαυαρικό coupe προσαρμόζεται σε πολλές και διαφορετικές συνθήκες είναι πέρα από κάθε αμφιβολία εντυπωσιακή.

Σημειώστε ότι πέρα από την απόκριση του κινητήρα, ο οδηγός μπορεί να φέρει στα μέτρα του τα χαρακτηριστικά της απόσβεσης, τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων και τον βαθμό της παρεμβατικότητας του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης. To τελευταίο διαθέτει πλέον 10 διαφορετικά επίπεδα λειτουργίας, επιτρέποντας στον οδηγό να αναζητήσει και να επιλέξει το ιδανικό setup.

BMW M2 Coupe
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα BMW M2 Coupe προσφέρεται ήδη στην ελληνική αγορά με την τιμή της να ξεκινά από τα 96.097 ευρώ για εκείνους που θα αρκεστούν στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και δεν αναζητήσουν την απόλυτη αναλογικότητα που υπόσχεται το προαιρετικά διαθέσιμο μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: Εξακύλινδρος σε σειρά βενζίνης, 460 PS/6.250 σ.α.λ., 550 Nm/σ.α.λ.
Μετάδοση: Αυτόματο 8 σχέσεων, στους πίσω τροχούς
Επιδόσεις: 4,1 sec. 0-100 χλμ./ώρα, 250 km/h τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 9,6 λτ./100 χλμ., 218 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.580/1.887/1.403 χλστ., 2.747 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.725 κιλά
Χώρος αποσκευών: 390 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 96.097 ευρώ - 408 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ