Πρώτη επαφή με το νέο ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E -Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα

Ford Puma

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία εισβάλλει στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων B-SUV και εμείς είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το νέο μοντέλο.

Ακόμη ένα πολυαναμενόμενο μοντέλο μας παρουσίασε η Ford κατά την διάρκεια της οδηγικής επαφής με το νέο Capri στη Μασσαλία της Γαλλίας. Ο λόγος για το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma, το οποίο ονομάζεται Gen-E και αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Γηραιά Ήπειρο στις αρχές του 2025.

Με το νέο Ford Puma Gen-E η αμερικανική εταιρεία εισβάλλει στην κατηγορία των ηλεκτρικών B-SUV όπου δεν είχε παρουσία έως σήμερα, ανακατεύοντας και πάλι την τράπουλα της αγοράς.

Ford Puma
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλωστε όπως ξεκαθάρισαν οι άνθρωποι της Ford, η δική τους πρόταση στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών B-SUV μοντέλων θα έχει άκρως ανταγωνιστική τιμή και θα προκαλέσει «πονοκέφαλο» στους ανταγωνιστές.

Τώρα αν η Ford ετοιμάζεται να εισβάλλει και σε άλλες κατηγορίες με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, οι άνθρωποι της εταιρείας ξεκαθάρισαν ότι το μέλλον μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις…

Το ηλεκτρικό Puma εξωτερικά ακολουθεί τη σχεδιαστική γραμμή των αντίστοιχων βενζινοκίνητων εκδόσεων ωστόσο οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά και το κάνουν να ξεχωρίζει. Αρχικά στο εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζει η μάσκα, η οποία είναι «κλειστή» τύπου Mustang η οποία αποτελεί και σήμα κατατεθέν ότι πρόκειται για μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί ώστε να δένει αρμονικά με τη μάσκα κλειστού τύπου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει χάσει το αυτοκίνητο το σπορ χαρακτήρα που διαθέτει για ένα μοντέλο SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κοιτώντας κανείς από το πλάι το Ford Puma Gen-E δεν έχει σημαντικές διαφορές από τις υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις, ωστόσο το πορτάκι που υπάρχει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση φιλοξενεί την πρίζα φόρτισης της μπαταρίας, ενώ και οι ζάντες είναι εντυπωσιακές και με νέα σχεδίαση.

Στο πίσω μέρος οι σχεδιαστές της Ford έχουν εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις όποιες διαφορές προκύπτουν από την έλλειψη του συστήματος εξάτμισης, ενώ τα φωτιστικά σώματα, ο προφυλακτήρας αλλά και η κομψή αεροτομή, συνεχίζουν να δίνουν ένα σπορ τόνο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Οι διαστάσεις του ηλεκτρικού Puma είναι 4,21 μ. το μήκος, 1,80 μ. το πλάτος και 1,55 μ. το ύψος.

Περνώντας στο εσωτερικό οι διαφορές του Ford Puma Gen-E με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι μεγαλύτερες και πολύ πιο σημαντικές για τους επιβάτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχικά ο οδηγός θα εντυπωσιαστεί από τα νέα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, ενώ ο συνοδηγός θα μπορεί να ασχοληθεί για αρκετή ώρα με την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών που έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του ταμπλό.

Ford Puma

Το πλήρως ψηφιακό πιλοτήριο SYNC 4 προσφέρει απρόσκοπτη ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

Ωστόσο η πιο σημαντική διαφορά που θα διαπιστώσουν οι επιβάτες του νέου Ford Puma Gen-E αφορά στην έλλειψη του κεντρικού τούνελ με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι εντελώς επίπεδο όπου και φιλοξενούνται οι μπαταρίες, αυξάνοντας κατά πολύ τους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει και το περίφημο GigaBox (145 λίτρα) έχει βαθύνει ακόμη περισσότερο αυξάνοντας το διαθέσιμο χώρο, ο οποίος πλέον αγγίζει τα 523 λίτρα. Αν αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα τότε ο διαθέσιμος χώρος ανέρχεται σε 1.282 λίτρα.

Την ίδια στιγμή στον εμπρόσθιο χώρο που έχει τοποθετηθεί ο ηλεκτροκινητήρας υπάρχει και ένα ντουλαπάκι όπου φιλοξενούνται τα καλώδια της φόρτισης, καθώς και άλλα πράγματα.

Ιπποδύναμη και μπαταρία

Οι τεχνικοί της Ford κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου Puma Gen-E μας πληροφόρησαν ότι το νέο ηλεκτρικό τους μοντέλο κινείται από μια μπαταρία με χωρητικότητα 43 Kwh, η οποία προσδίδει μια αυτονομία της τάξης των 376 χιλιομέτρων, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 160 ίππους με ροπή 290 Nm και μεταφέρει την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς.

Η μπαταρία του Puma Gen-E για να φορτίσει από το 10% στο 80% σε ταχυφορτιστή χρειάζεται περίπου 23 λεπτά, ενώ μετά από μία φόρτιση 10 λεπτών το ηλεκτρικό Puma έχει ανεβάσει κατά 124 χλμ. την αυτονομία του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ford Puma

Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα, ενώ από στάση τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η μέση κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται σε 13,1 Kwh για κάθε 100 χλμ.

Το ηλεκτρικό Ford Puma διατίθεται σε δύο εκδόσεις Style και Premium, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό από την βασική έκδοση. Η τιμή εκκίνησης του νέου ηλεκτρικού Puma στη χώρα μας έχει οριστεί στα 25.900 ευρώ (με 1.700 ευρώ έκπτωση), σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και προωθητικό πρόγραμμα, και φτάνει τα 27.944 ευρώ για την πλουσιότερη Premium (επίσης με έκπτωση 1.700 ευρώ).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ