Το 2026 έρχεται η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Cayenne

Porsche Cayenne 1

Η EV εκδοχή της νέας Porsche Cayenne ετοιμάζεται στο Zuffehnausen και θα είναι έτοιμη το 2026, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα και μπαταρία άνω των 100 kWh.

Αυτόν τον καιρό η Porsche εξελίσσει την ανανεωμένη Cayenne με θερμικές και υβριδικές μονάδες ισχύος, που θα έχει ορατές σχεδιαστικές αλλαγές αλλά και κυρίως σημαντικές αναβαθμίσεις ώστε να παραμείνει απολύτως επίκαιρο το -μακράν- πιο εμπορικό μοντέλο της γκάμας της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, όμως, τρέχει και το πρόγραμμα εξέλιξης της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης της Cayenne, η θα βασιστεί σε εντελώς διαφορετική -ηλεκτρική- πλατφόρμα και θα είναι έτοιμη να λανσαριστεί το 2026. Θυμίζουμε ότι του χρόνου, το 2024, η εταιρεία της Στουργάρδης θα παρουσιάσει την ηλεκτρική Macan EV -μετά από αρκετές καθυστερήσεις-, ενώ για το 2027 προγραμματίζει το ακόμη μεγαλύτερο της Cayenne ηλεκτρικό της επταθέσιο SUV.

Η Cayenne EV θα βασιστεί στην καινούρια ηλεκτρική πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) των Porsche-Audi, που άλλωστε χρησιμοποιούν τόσο η Macan EV όσο και το νέο Audi Q6 E-tron, η SUV παραλλαγή του Α6 e-tron. Η πλατφόρμα αυτή είναι τεχνολογίας 800V, που επιτρέπει την ταχεία φόρτιση με ρυθμό που ξεπερνά τις 270 kWh.

Επιπλέον, οι νέας τεχνολογίες «πρισματικές» μπαταρίες της Porsche θα προσφέρουν τη δυνατότητα να διαχωρίζονται στα δύο ώστε να προσφέρουν τη δυνατότητα να συνδέονται και σε φορτιστές τεχνολογίας 400 kW, που είναι και πιο συνηθισμένοι - μειώνοτας έτσι και το χρόνο που απαιτείται για τη φόρτιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από όσα έχουν γίνει γνωστά, η μπαταρία της Macan EV θα έχει χωρητικότητα 100 kWh για να προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων, αλλά το μεγαλύτερο μεταξόνιο της Cayenne ενδεχομένως να επιτρέψει και την τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας. Αυτό είναι άλλο ένα προσόν των νέας τεχνολογίας μπαταριών που χρησιμοποιεί το Zuffenhausen.

Η Cayenne EV αναμένεται να έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδοτικότερους από τους σημερινούς της Taycan. Η Macan EV θα έχει 603 ίππους, συνεπώς θα πρέπει να αναμένουμε περισσότερους στην Cayenne - που θα την καταστήσουν ισχυρότερη από τις σημερινές θερμικές Cayenne S και GTS. Η τοποθέτηση ενός μοτέρ σε κάθε άξονα θα κάνει το γερμανικό πολυτελές SUV τετρακίνητο, και στη συμπεριφορά του θα συνεχίσουν να επιδρούν οι τεχνολογίες του torque-vectoring και της τετραδιεύθυνσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τον τρόπο αυτό, η πιο εμπορική Porsche των τελευταίων δεκαετιών -με 95.604 πωλήσεις το 2022- θα περάσει σε τρία χρόνια το κατώφλι της ηλεκτροκίνησης, με σκοπό να συνεχίσει την ξέφρενη πορεία της. Ειδικά στις αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας. Περισσότερα για την Cayenne EV θα αποκαλύπτονται σταδιακά από την Porsche, στο δρόμο προς τον στόχο της να διαθέτει σε ποσοστό 80% ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2030.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ