Λιγότερες από 30 μέρες απομένουν για την παγκόσμια πρεμιέρα του πολυαναμενόμενου B-SUV της Alfa Romeo, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της ιταλικής εταιρείας, και ήδη έχουν διαρρεύσει πολλά στοιχεία για αυτό.
Η Alfa Romeo Milano είναι το τρίτο ηλεκτρικό B-SUV της τριπλέτας της Stellantis, μετά το Jeep Avenger και το Fiat 600. Η πρεμιέρα του θα γίνει στις 10 Απριλίου 2024 με live streaming από το επίσημο κανάλι της Alfa στο YouTube, και έτσι θα μπει σε μία από τις πλέον ανταγωνιστικές κατηγορίες της Ευρώπης - με πλήθος νέων μοντέλων.
Βασισμένη στην ίδια πλατφόρμα CMP με τα Jeep Avenger και Fiat 600, η Milano θα έχει μήκος -σύμφωνα με πληροφορίες- περίπου 4,1 μέτρων, που το τοποθετεί ανάμεσα στο μικρότερο Avenger και το μεγαλύτερο 600.
BUY NOW
Η εμφάνισή του, στο πλαίσιο της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Alfa, θα έχει αρκετές δυναμικές γραμμές, τόσο στις “νευρώσεις” του αμαξώματος όσο και στα LED φωτιστικά σώματα. Το σήμα της Alfa Romeo στο ρύγχος θα μεταφερθεί από το κέντρο της γρίλιας στην άκρη του καπό, ενώ οι πίσω χειρολαβές -όπως αποκαλύπτουν οι φωτογραφίες από τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου- θα είναι ενσωματωμένες στο πλαίσιο των παραθύρων για αεροδυναμικούς λόγους.
Εσωτερικά η Milano αναμένεται σε μεγάλο βαθμό να ακολουθήσει τα σχεδιαστικά πρότυπα της Tonale, και θα υιοθετήσει από τη μεγαλύτερη αδερφή της και τις ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και για τα πολυμέσα. Η τελευταία, στο κέντρο του ταμπλό, θα έχει μέγεθος 10 ιντσών.
Και φτάνουμε στο “κυρίως πιάτο”: τους κινητήρες. Η Milano δεν θα είναι μόνο ηλεκτρική, αλλά θα διατίθεται και σε θερμικές, καθώς και σε υβριδικές, εκδόσεις. Οι τελευταίες θα έχουν στο επίκεντρό τους τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2 λίτρου, ισχύος 100 ίππων, σε αμιγώς θερμική αλλά και σε mild hybrid εκδοχή. Η πρώτη θα συνδέεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και η δεύτερη με αυτόματο διπλού συμπλέκτη, επίσης 6 ταχυτήτων.
Έπειτα, θα υπάρξει και μια υβριδική τετρακίνητη έκδοση, με το σύστημα του Avenger 4xe που αποτελείται από τον κινητήρα 1.2 των 136 hp στον εμπρός άξονα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ - ένα εμπρός και ένα για να κινεί τους πίσω τροχούς.
Η ηλεκτρική Milano θα έχει το ίδιο σύστημα με τα δύο αδερφικά της μοντέλα, με τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και τη μπαταρία των 54 kWh (χρηστικών 51 kWh) που προσφέρει αυτονομία λίγο μεγαλύτερη των 400 km, κατά WLTP.
Οι φήμες, στο μεταξύ, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και για μια ενδεχόμενη Milano Quadrifoglio, την κορυφαία έκδοση επιδόσεων του ιταλικού B-SUV, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι μια τέτοια “καυτή” έκδοση 240 ίππων θα αποκτήσει και το Fiat 600 με την επιμέλεια της Abarth - το Abarth 600e. Ο χρόνος θα δείξει.