
Το Genesis X Gran Equator, ένα πολυτελές off-roader που ισορροπεί ανάμεσα σε station wagon και SUV, και έκανε πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Μπορεί να προαναγγέλει κάτι συναρπαστικό για το μέλλον;
Το X Gran Equator, ένα ηλεκτρικό SUV ίδιας φιλοσοφίας με το Rivian R1S και την ηλεκτρική Mercedes G-Class, αλλά με τη δική του ξεχωριστή αισθητική, είναι λιγότερο εξωφρενικό σε εμφάνιση σε σχέση με άλλα concepts της Genesis - κάτι που υποδηλώνει πως ίσως πλησιάζει την παραγωγή περισσότερο απ’ ό,τι φαίνεται.

Αν και η εταιρεία δεν επιβεβαιώνει ότι το συγκεκριμένο της πρωτότυπο θα βρει το δρόμο προς την παραγωγή, αρκετά στοιχεία του, όπως η διπλή πόρτα του χώρου αποσκευών, οι ράγες οροφής ή ακόμα και η γυάλινη οροφή τεσσάρων επιμέρους στοιχείων, ίσως μεταφερθούν σε άλλα μοντέλα παραγωγής.
BUY NOW

Η Genesis δεν δηλώνει ρητά ότι το X Gran Equator είναι ηλεκτρικό, όμως η κλειστή μάσκα και η απουσία εξάτμισης μαρτυρούν την απουσία θερμικού κινητήρα - ακόμη κι αν το μακρύ καπό υπονοεί το αντίθετο. Το design ακολουθεί ένα νέο είδος οχήματος, που θυμίζει περισσότερο το Audi Steppenwolf Concept των 00s: ένα μοντέλο που δεν ανήκει καθαρά σε SUV ή crossover, αλλά σε κάτι πιο ιδιαίτερο.

Το διπλό φωτιστικό μοτίβο “Two Lines” της Genesis κυριαρχεί ξανά, με φώτα που εκτείνονται σχεδόν σε όλο το πλάτος των φτερών. Οι τεράστιoi τροχοί 24 ιντσών με beadlock τραβούν τα βλέμματα, αν και δύσκολα θα περάσουν στην παραγωγή - ειδικά για ένα όχημα με off-road προσανατολισμό.

Η πολύ ιδιαίτερη γυάλινη οροφή θυμίζει το Ineos Grenadier, ενώ η πρόσβαση στις πίσω πόρτες φαίνεται να γίνεται μέσω διακριτικού πλήκτρου στην κολόνα C, χωρίς εμφανείς χειρολαβές. Η πίσω πόρτα είναι διαιρούμενη, ένα στοιχείο χρηστικό αλλά σπάνιο στις μέρες μας λόγω κόστους.

Στο εσωτερικό, η Genesis αποφεύγει τη μόδα των τεράστιων οθονών. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχουν τέσσερα ψηφιακά στρογγυλά όργανα, ενώ μπροστά από τον οδηγό υπάρχουν τρεις ακόμα μικρές οθόνες ως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Η κονσόλα έχει φυσικά κουμπιά, ανάμεσά τους και διακόπτη για off-road mode.

Το εσωτερικό διαμορφώνεται αποκλειστικά για τέσσερις επιβάτες, με μεγάλη κεντρική κονσόλα, χειρολαβές παντού (στις B-κολόνες, στην κεντρική κονσόλα, και στον συνοδηγό), ενώ ξεχωρίζουν λεπτομέρειες όπως οι περιστρεφόμενες εμπρός θέσεις, οι διακόπτες οροφής που πιθανώς ελέγχουν τον εσωτερικό φωτισμό και την ηλιοροφή, και ένα ζευγάρι ντουλαπάκια με δερμάτινους ιμάντες αντί για το κλασικό ντουλαπάκι συνοδηγού.