Ariel E-Nomad: Ένα ελαφρύ ηλεκτρικό buggy για ατέλειωτο παιχνίδι

Ariel E-Nomad

Με την άφθονη άμεση ροπή του ηλεκτρικού μοτέρ και την μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, το Ariel E-Nomad πρέπει να είναι ένα άκρως διασκεδαστικό εκτός δρόμου όχημα.

Το Ariel E-Nomad δεν είναι ένα τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε στην εμφάνιση, ούτε στο βάρος. Απαλλαγμένο από “λεπτομέρειες”, όπως οι πόρτες και τα πίσω καθίσματα, καταφέρνει να κρατά χαμηλά το συνήθως πολύ υψηλό βάρος ενός EV - κι έτσι να έχει ζωηρό γκάζι για τις εκτός δρόμου περιπέτειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασίζεται στο πρόσφατο Nomad 2, αλλά τη θέση του μοτέρ του Focus ST (τον τετρακύλινδρο Turbo κινητήρα βενζίνης 2.3 λίτρων) έχει πάρει τώρα ο ηλεκτροκινητήρας. Ο τελευταίος παράγει 281 ίππους και 489 Nm ροπής, για να κινήσει συνολικά τα 896 κιλά του Ariel E-Nomad.

Έτσι, με τόσο χαμηλό βάρος και τόση ισχύ, δεν είναι τυχαίο ότι η επιτάχυνση των 0-100 km.h έρχεται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα - όσο χρειάζεται και το Nomad 2 με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Για να κρατήσει το βάρος χαμηλά η Ariel αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μια σχετικά μικρή μπαταρία. Έχει χωρητικότητα 41,0 kWh, η οποία είναι ωστόσο ικανή να του χαρίσει 250 χιλιόμετρα αυτονομίας με κάθε πλήρη φόρτιση.

Αν και, φυσικά, το E-Nomad δεν είναι κατασκευασμένο για την καθημερινή μετακίνηση, αλλά για τα Σαββατοκύριακα και τη διασκέδαση σε άγνωστες, μη ασφαλτοστρωμένες διαδρομές, με πλούσια ροπή και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεδομένου ότι η μπαταρία του αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του συνολικού βάρους του Ariel E-Nomad, για την καλύτερη κατανομή του βάρους είναι τοποθετημένη πίσω από τον κινητήρα. Η φόρτισή της απαιτεί λιγότερα από 25 λεπτά για ποσοστό από 20% στο 80% σε wallbox.

Η μείωση του βάρους του αμαξώματος οφείλεται σε ένα νέο υλικό από φυσικές ίνες λιναριού που ανέπτυξε η βρετανική εταιρεία. Το υλικό αυτό περιορίζει κατά 9% το βάρος σε σύγκριση με ένα αμάξωμα από ανθρακονήματα, και παράλληλα η παραγωγή του έχει κατά 73% μειωμένες εκπομπές CO2. Φυσικά, το αμάξωμα είναι πλήρως ανακυκλώσιμο μετά το τέλος της ζωής του buggy αυτού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, το ελαφρύ αμάξωμα είναι επίσης πιο αεροδυναμικό από το θερμικό Nomad, καθώς το λογισμικό CFD (Computational Fluid Dynamics) βοήθησε τους μηχανικούς να μειώσουν τον συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 30%.

Η Ariel δεν σκοπεύει να πουλήσει το E-Nomad, αλλά αντιθέτως να «παρακολουθεί την αντίδραση των καταναλωτών για να ενημερώσει τα μελλοντικά της σχέδια» - συνεχίζοντας, στο μεταξύ, την εξέλιξή του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ