Το Audi Q6 e-tron είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που θα παρουσιάσει η γερμανική εταιρεία, όπως και η έκδοση Sportback με την πιο δυναμική σχεδίαση.
Το Q6 e-tron θα είναι ένα από τα μοντέλα που θα αποτελέσουν τη βασική ηλεκτρική «ραχοκοκκαλιά» στη γκάμα της Audi, ένα από εκείνα που θα την οδηγήσουν στο αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον της.
Η παρουσίαση του Q6 e-tron αναμένεται να πραγματοποιηθεί είτε μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς είτε στις αρχές του 2023, με το ηλεκτρικό SUV που θα παρουσιαστεί επίσημα να μην είναι και το μοναδικό με αυτό το όνομα. Η ενσωμάτωσή του Q6 e-tron στη γκάμα των Γερμανών θα συνοδευτεί μελλοντικά και από την έκδοση Sportback, η οποία θα χαρακτηρίζεται από την πιο δυναμική της σχεδίαση με τις έντονες coupe επιρροές.
BUY NOW
Το Q6 e-tron είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο όχι μόνο για την Audi αλλά και γενικότερα για το VW Group αφού εξελίσσεται σε συνεργασία με την Porsche. Η τελευταία θα αξιοποιήσει επίσης την κοινή πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) πάνω στην οποία θα «χτιστεί» η ερχόμενη και αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan και προορίζεται για χρήση μόνο σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Στην PPE πλατφόρμα θα βασίζεται φυσικά και η έκδοση Sportback, η έκδοση που θυσιάζει ένα μικρό μέρος της πρακτικότητας με αισθητικό κέρδος την coupe σχεδίαση της οροφής του αλλά και την βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση.
Με το παγκόσμιο ντεμπούτο του Q6 e-tron να τοποθετείται τους επόμενους μήνες, η coupe έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού SUV της Audi δεν θα αργήσει να κάνει την εμφάνιση της. Ήδη μάλιστα το ηλεκτρικό μοντέλο των Γερμανών έχει κάνει αρκετές δημόσιες εμφανίσεις με τους ανθρώπους της Audi να πραγματοποιούν εδώ και καιρό δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες.
Το βαρύ καμουφλάζ που χρησιμοποιείται και στην έκδοση Sportback που έχει εντοπιστεί να δοκιμάζει μπορεί αρκεί για να κρύψει επιτυχημένα τις λεπτομέρειες της εξωτερικής του εμφάνισης, ωστόσο δεν μπορεί να κάνει το ίδιο για το γενικό σχήμα, με την έντονη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος να είναι πασιφανής. Λογικά το Q6 e-tron Sportback αναμένεται να είναι διαθέσιμο εντός του 2024.
Αναφορικά με την απόδοση των νέων Q6 e-tron, η προηγμένη PPE πλατφόρμα των 800V υπόσχεται υψηλές επιδόσεις στον τομέα της ισχύος αλλά και σε ότι αφορά στην αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης για τη μεγάλη συστοιχία μπαταριών. Μέχρι στιγμής, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μπαταρία με ενεργειακή χωρητικότητα κοντά στα 100 kWh, η οποία και θα προσφέρει αυτονομία που θα πλησιάζει τα 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Παράλληλα γίνεται λόγος για δυνατότητα χρήσης ταχυφορτιστή έως και 350 kWh, κάτι που θα επιτρέπει στη συστοιχία μπαταριών να φορτίσει από το 5% έως και το 80% της χωρητικότητας της σε 20 περίπου λεπτά.
Για τους ηλεκτροκινητήρες που θα φέρουν τα δύο νέα SUV της Audi, η ισχύς εκτιμάται ότι θα βρίσκεται λίγο κάτω από τους 500 ίππους για τις «στάνταρ» εκδόσεις. Παράλληλα και για πρώτη φορά στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας αναμένεται να παρουσιαστεί και μία ακόμη πιο ισχυρή έκδοση που θα φέρει τα διάσημα διακριτικά «RS» με απόδοση που θα ξεπερνά τους 600 ίππους και θα δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες. Δεδομένο θεωρείται επίσης ότι θα υπάρχει και μια πιο βασική έκδοση με ισχύ κάτω από 400 ίππους που θα φέρει μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ