Η Audi εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα ακόμα compact ηλεκτρικό SUV, το Q4 e-tron και ξεκινά το λανσάρισμά του αποκαλύπτοντας το εσωτερικό του
Η Audi ξεκίνησε τη σταδιακή αποκάλυψη ενός ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού μοντέλου στη γκάμα της, του Q4 e-tron, δίνοντας στη δημοσιότητα φωτογραφίες και λεπτομέρειες του εσωτερικού. Ήδη από τις πρώτες εικόνες, αντιλαμβάνεται κάποιος ότι η μάρκα από το Ίνγκολσταντ έχει εξοπλίσει το νέο ηλεκτρικό compact SUV με τεχνολογίες χειρισμού και στοιχεία από το μέλλον, ενώ την ίδια στιγμή οδηγός και επιβάτες νιώθουν άνετα και οικεία, απολαμβάνοντας χώρους και άνεση από μεγαλύτερες κατηγορίες.
Κορυφαίο ίσως χαρακτηριστικό του εσωτερικού εξοπλισμού του νέου μοντέλου, η καινοτόμα head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, που συνταιριάζει τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο, με τις οδηγίες πλοήγησης να εκτείνονται στο οπτικό βάθος πεδίου του οδηγού. Αν σε αυτή προστεθεί το πρωτοποριακό concept τιμονιού με λειτουργία αφής με το οποίο είναι εξοπλισμένο το νέο Q4 e-tron, αντιλαμβάνεται εύκολα κάποιος ότι το νέο μοντέλο αποτελεί μία πρόγευση ενός συναρπαστικού ηλεκτρικού μέλλοντος.
BUY NOW
Η αρχιτεκτονική της αρθρωτής πλατφόρμας για την ηλεκτροκίνηση (MEB) στην οποία βασίζεται το Q4 e-tron, εγγυάται μεγάλη ευρυχωρία και οι αριθμοί το επιβεβαιώνουν: με μήκος 4.590 χιλιοστά, πλάτος 1.865 χιλιοστά και ύψος 1.613 χιλιοστά, το Q4 e-tron είναι μεν από τα μεγαλύτερα compact SUV, όμως οι εσωτερικοί χώροι, το τοποθετούν σε μεγαλύτερη κατηγορία. Με μπροστινό πρόβολο μόλις 86 εκατοστά, το 2,76 μέτρων μεταξόνιο εξασφαλίζει εσωτερικό μήκους 1,83 μέτρων, αντίστοιχο με ένα μεγάλο SUV.
Το νέο Q4 e-tron βασίζεται στο γνωστό ψηφιακό concept λειτουργίας και χειρισμού της Audi, σε τέσσερα επίπεδα: το σύμπλεγμα ψηφιακών οργάνων ή το Audi virtual cockpit για τον οδηγό, την κεντρική οθόνη αφής MMI, τον φωνητικό έλεγχο φυσικής γλώσσας και την προαιρετική head-up οθόνη. Η τελευταία, προβάλλει σημαντικές πληροφορίες σε δύο επίπεδα, ένα ρεαλιστικό και ένα επαυξημένης πραγματικότητας, σε μία μοναδική τρισδιάστατη εμπειρία.
Οι οδηγίες πλοήγησης παρουσιάζονται σε φυσική απόσταση περίπου δέκα μέτρων από το παρμπρίζ, σε μια διαγώνιο περίπου 70 ιντσών, με αιωρούμενα βέλη που δυναμικά επισημαίνουν το επόμενο σημείο δράσης στη διαδρομή. Πιο κοντά στον οδηγό εμφανίζονται η ταχύτητα, οι πινακίδες κυκλοφορίας, τα συστήματα υποβοήθησης. Το σύστημα βασίζεται σε μία ιδιαίτερα φωτεινή οθόνη LCD που μέσω ειδικών κατόπτρων κατευθύνει τις παραγόμενες φωτεινές ακτίνες σε δύο επίπεδα και μέσω αντανακλάσεων, ευκρινέστατα, στα μάτια του οδηγού.
Τα διάφορα σύμβολα προβάλλονται με ρυθμό 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, ειδικά προσαρμοσμένα στη γεωμετρία των οπτικών προβολής, με επεξεργασία δεδομένων που λαμβάνονται από την μπροστινή κάμερα, τον αισθητήρα ραντάρ και το σύστημα πλοήγησης, να εξασφαλίζει απίστευτα ρεαλιστική απεικόνιση. Χαρακτηριστικά, το λογισμικό του συστήματος αποτελείται από περίπου 600.000 γραμμές κώδικα προγραμματισμού, περίπου 50% περισσότερο από ολόκληρο το σύστημα ελέγχου της πρώτης έκδοσης του Space Shuttle.
Το νέο Audi Q4 e-tron θα λανσαριστεί στην Ελλάδα το Φθινόπωρο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ