Αυτό είναι το σοφιστικέ εσωτερικό του αυτοκινήτου της Xiaomi

Xiaomi SU7 interior

Το Xiaomi SU7, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του γίγαντα των ηλεκτρονικών, υιοθετεί όλη την τεχνογνωσία της κινεζικής εταιρείας με μια σειρά από εντυπωσιακές ψηφιακές τεχνολογίες.

Ήδη, το πρώτο Video της Xiaomi που απεικονίζει το SU7 να παρκάρει χωρίς οδηγό στην οροφή ενός πολυόροφου κτηρίου χώρων στάθμευσης στην Κίνα, έχει ανοίξει την όρεξη στους απανταχού λάτρεις των ψηφιακών τεχνολογιών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και το SU7 έχει πολλές από αυτές, στις πολλαπλές του οθόνες για τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες, που υπόσχονται γραφικά και προγράμματα νέας γενιάς και πλήρη συνδεσιμότητα. Σε συνδυασμό με την ποιότητα των υλικών, η Xiaomi -αντλώντας έμπνευση από ευρωπαϊκά αυτοκίνητα- έχει τοποθετήσει το SU7 στην premium κατηγορία.

Εξαρχής η Xiaomi έκανε γνωστές τις προθέσεις της να φέρει μια επανάσταση στην αυτοκίνηση με το πρώτο της EV. Και το πετυχαίνει ξεκινώντας με την τεράστια κεντρική οθόνη των 16,1 ιντσών, που ενσωματώνει όλες τις τεχνολογίες πολυμέσων, ψυχαγωγίας, συνδεσιμότητας και πλοήγησης της κινεζικής εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έπειτα, στα εμπρός προσκέφαλα έχουν τοποθετηθεί άλλες δύο οθόνες, για την ψυχαγωγία των πίσω επιβατών εν κινήσει. Ο οδηγός διαθέτει άλλη μία οθόνη πίσω από το τιμόνι για τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων, ενώ παρόλα αυτά είναι σημαντικό ότι πολλές λειτουργίες ελέγχονται από φυσικούς διακόπτες. Οι οθόνες λειτουργούν με το λογισμικό HyperOS και με το chip Snapdragon 8295.

Πέραν αυτών, το εσωτερικό του SU7 έχει εξαιρετικά ποιοτικά υλικά όπως δέρμα Nappa, αλλά και καθίσματα με ειδική τεχνολογία αφρού που προσαρμόζεται στο σώμα του επιβάτη για τη μέγιστη άνεση. Για πετύχει τα ποιοτικά στάνταρ η Xiaomi προσέλαβε πολλούς εργαζόμενους με εμπειρία από την εργασία στις γερμανικές premium μπράντες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το SU7, η Xiaomi θέλει να ανταγωνιστεί τα κορυφαία ηλεκτρικά sports-sedan του πλανήτη, όπως την Porsche Taycan και το Tesla Model S. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει στην Κίνα αυτές τις μέρες, τις τελευταίες του Μαρτίου 2024, και εν συνεχεία στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 θα το δούμε και στην Ευρώπη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ