Eπίθεση της Audi με 20 νέα αυτοκίνητα μέχρι το 2026

audi a6 e-tron concept

Ποιά αυτοκίνητα προγραμματίζει να παρουσιάσει η εταιρεία του Ingolstadt στον καταιγισμό νέων μοντέλων της μέσα στην προσεχή τριετία.

Πρόκειται για το πιο φιλόδοξο πλάνο στην ιστορία της Audi, και φυσικά εντάσσεται στο πλαίσιο της πλήρους μετάβασής της στον ηλεκτρισμό μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η γερμανική εταιρεία, άλλωστε, έχει δώσει ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής των νέων αυτών μοντέλων με αναρίθμητα πρωτότυπα, από το A6 e-tron μέχρι το πρόσφατο Activesphere.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πρωτότυπα αυτά θέτουν τις σχεδιαστικές και τεχνολογικές προδιαγραφές των νέων μοντέλων παραγωγής. Το Activesphere ήταν το τελευταίο, καθώς πλέον η Audi θα αφοσιωθεί αποκλειστικά στο σχεδιασμό και την εξέλιξη των αυτοκινήτων παραγωγής - που, παρεμπιπτόντως, δεν θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά, αλλά και οι διάδοχοι αρκετών μοντέλων της με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή κάθε είδους υβριδική τεχνολογία.

Το Activesphere, για την ακρίβεια η έκδοση παραγωγής στην οποία θα μεταμορφωθεί, θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό που θα ανταγωνίζεται το Land Rover Defender και τη Mercedes G-Class. Ένα άλλο μοντέλο που αναμένουμε είναι το Q6 e-tron, ανταγωνιστής του SUV Tesla Model Y, ενώ το A8 e-tron -που θα αποτελέσει την ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρείας- θα βασίζεται στο πρωτότυπο Grandsphere.

Στο μεταξύ, μέσα στο 2023 θα παρουσιαστεί το αμιγώς ηλεκτρικό sedan A6 e-tron, και του χρόνου θα ακολουθήσει η πρακτικότερη Avant έκδοσή του. Όλα τα παραπάνω μοντέλα θα βασίζονται στην επερχόμενη πλατφόρμα PPE, που η Audi εξελίσσει τα τελευταία χρόνια σε συνεργασία με την Porsche.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αρχιτεκτονική αυτή είναι τεχνολογίας 800V και δεκτική σε ρυθμό φόρτισης μέχρι και 270 kW, ενώ στα κορυφαία μοντέλα της Audi θα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh. Αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία τους θα προσεγγίζει τα 700 χιλιόμετρα, μετά από μια πλήρη φόρτιση. Φυσικά, θα υπάρχουν και -τετρακίνητες Quattro- εκδόσεις με δύο ηλεκτροκινητήρες, και πανίσχυρες εκδόσεις RS. Οι τελευταίες θα έχουν την κλασσική μυώδη αισθητική των θερμικών RS, και μια πρώτη ιδέα για αυτήν πήραμε από το πρωτότυπο e-tron GT.

Πέραν αυτών, τα βασικά -πιο εμπορικά και προσιτά- μοντέλα της Audi αναμένεται να αποκτήσουν όλα τους αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, διατηρώντας τον λίγο πιο «εμπορικό» και όχι τόσο τολμηρό σχεδιασμό τους. Για τελευταία φορά η Audi θα προχωρήσει και στην ανανέωση των θερμικών τους κινητήρων και των υβριδικών τους συστημάτων, μέχρι το 2025.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ