Έρευνα του Harvard: Ένας στους πέντε δημόσιους φορτιστές δεν δουλεύει

EV Charging

Προς το παρόν τους αγοραστές ενός EV απασχολούσε αν οι σταθμοί φόρτισης θα είναι αρκετοί για την αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους δρόμους. Όμως τώρα θα πρέπει να τους απασχολεί και αν αυτοί δουλεύουν.

Το Πανεπιστήμιο του Harvard προχώρησε σε μια λεπτομερή έρευνα για το θέμα, στην προσπάθεια να εντοπίσει τις προκλήσεις που επιφυλάσσει το μέλλον για τους χρήστες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο - στην Αμερική όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μείωση της αυξητικής τάσης που υπήρχε στις πωλήσεις των EV παγκοσμίως οφείλεται μεταξύ άλλων και στην ανησυχία των αγοραστών σχετικά με το πλήθος των σταθμών φόρτισης, και την πρόσβαση και εξυπηρέτησή τους σε αυτούς.

Οι σπουδαστές του Harvard Business School συγκέντρωσαν δεδομένα από την τελευταία δεκαετία από συνολικά 1 εκατομμύριο δημόσιους σταθμούς φόρτισης της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας, και διαπίστωσαν ότι η αξιοπιστία τους περιορίστηκε σε ποσοστό 78%. Που σημαίνει ότι ο ένας στους πέντε φορτιστές έπαψε να δουλεύει.

Η έρευνα καταλήγει επίσης στο συμπέρασμα ότι τα παραδοσιακά βενζινάδικα είναι γενικώς πολύ πιο αξιόπιστα από τους στααθμούς φόρτισης. Άλλο ένα ανησυχητικό εύρημα είναι ότι -ειδικά στις ΗΠΑ- το δίκτυο δημόσιων φορτιστών είναι περιορισμένο, και μάλιστα οι κάτοικοι Πολιτειών όπως της Washington και της Virginia δεν διαθέτουν ούτε έναν δημόσιο φορτιστή - παρά μόνο ιδιωτικούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανησυχία για τη φόρτιση και την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένει υψηλή για τους υποψήφιους αγοραστές τους, σύμφωνα με την έρευνα. Κι αυτό εξακολουθεί να ισχύει παρά την τεχνολογική πρόοδο στις ηλεκτρικές πλατφόρμες και τις μπαταρίες.

Μιλώντας στο Bloomberg, ο επικεφαλής της έρευνας αυτής του Harvard, Omar Asensio, είπε: “Φανταστείτε να πηγαίνετε σε ένα παραδοσιακό βενζινάδικο και οι δύο από τις 10 φορές πο πηγαίνετε να μην δουλεύουν οι αντλίες. Κανείς δεν συντηρεί αυτούς τους σταθμούς φόρτισης”.

Τα συμπεράσματα της έρευνας του αμερικανικού πανεπιστημίου υποστηρίζει και μια νωρίτερα έρευνα του φορέα J.D. Power, που παρέθεσε τις αντίστοιχες ανησυχίες περισσότερων από 8.000 οδηγών EV σχετικά με τους δημόσιους σταθμούς φόρτισης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι το δίκτυο δημόσιων φορτιστών στις ΗΠΑ μεγαλώνει, ο αριθμός των ανθρώπων που εκφράζουν την ανησυχία τους για αυτούς, καθώς και ότι αυτό το ζήτημα τους αποτρέπει από την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αυξήθηκε στο 52%.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ