Η Porsche συνεχίζει να τα βάζει ευθέως με το Tesla Model S Plaid, καθώς στην παλιά πίστα του Nurburgring εθεάθη σε δοκιμές εξέλιξης μια Taycan που -σύμφωνα με πληροφορίες- αγγίζει τετραψήφια ιπποδύναμη.
Το τμήμα έρευνας και εξέλιξης στο Zuffenhausen θέλει να πάρει ακόμα μεγαλύτερη διαφορά στο ρεκόρ γύρου του Nurburgring από το αμερικανικό ηλεκτρικό sedan supercar. Στο πλαίσιο αυτής της μάχης γοήτρου στην κορυφή των «γήινων» ηλεκτρικών supercars, ετοίμασε το πρώτο αυτό πρωτότυπο της εξωρενικά ισχυρότερης έκδοσης της ηλεκτρικής Taycan.
Οι πρώτες πληροφορίες, συγκεκριμένα, αναφέρουν ότι η Porsche πέτυχε τη δραστική αύξηση της ισχύος όχι τοσοθετώντας ισχυρότερους ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες στην Taycan, αλλά απλώς κάνοντας σημαντικές αλλαγές στο λογισμικό που ελέγχει το σύστημα ηλεκτροκίνησης.
BUY NOW
Βεβαίως, εύλογα γεννιούνται απορίες για το επίτευγμα αυτό της εταιρείας της Στουτγάρδης. Καθώς, όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά supercars και hypercars που σημειώνουν τέτοια -και φυσικά μεγαλύτερα- επίπεδα ισχύος, χρησιμοποιούν τρείς ή και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.
Οι απορίες λύνονται από την πληροφορία ότι η Porsche αύξησε την ισχύ αυτού του πρωτοτύπου μέσω του λογισμικού της ηλεκτροκίνησης μόνο για λόγους δοκιμών και συλλογής δεδομένων - και συνεπώς ότι η Taycan παραγωγής των 1.000 ίππων θα διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες.
Σε αυτή την περίπτωση, η Porsche Taycan θα γίνει ισχυρότερη από το Tesla Model S Plaid, και με τους τετραψήφιους ίππους της θα σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2 δευτερόλεπτα, αγγίζοντας τελική ταχύτητα 320 km/h. Φυσικά, όλα αυτά παραμένουν προς το παρόν στη σφαίρα της φημολογίας.