Το νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας θα αποτελεί τον ηλεκτρικό διάδοχο του S-Cross και θα προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή.
Η Suzuki δουλεύει διαρκώς για την δημιουργία του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου που θα παρουσιάσει το 2025, με σκοπό να προσφέρει τουλάχιστον 450 χλμ. αυτονομίας με προσιτή τιμή κτήσης.
Η ιαπωνική εταιρεία πραγματοποιεί ήδη δοκιμές εξέλιξης σε καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου, και μεσοπρόθεσμο στόχος είναι να αποτελέσει τον διάδοχο του εξαιρετικά πετυχημένου S-Cross. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, το νέο μοντέλο θα ανήκει στην μικρομεσαία κατηγορία των crossover/SUV.
BUY NOW
Η Suzuki παρουσίασε πριν μερικούς μήνες το πρωτότυπο eVX για να μας προϊδεάσει για το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο. Το παρουσιαστικό των αυτοκινήτων εξέλιξης παραπέμπει σε SUV και η σιλουέτα φέρνει στο μυαλό στο πρωτότυπο eVX, μιας και έχει διατηρήσει τις «κρυφές» πίσω χειρολαβές και την αεροτομή.
Προς το παρόν, το εμπορικό του όνομα είναι άγνωστο, αλλά οι compact διαστάσεις του με μήκος 4,3 μέτρα το φέρνουν αντιμέτωπο με μοντέλα της κατηγορίας C, και όπως όλα δείχνουν θα αποτελεί τον φυσικό αντικαταστάτη του S-Cross.
Η έκδοση παραγωγής του νέου eVX θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παγκόσμιας παραγωγής της ιαπωνικής εταιρείας. Σχεδιαστικά, θα φέρει τα κλασικά γνωρίσματα της φίρμας, με κύριο χαρακτηριστικό τα LED φώτα. Τα εμπρός θα είναι ευμεγέθη και θα ενώνονται με μία ledοταινία, κάτι που θα ισχύει και για τα πίσω. Η μάσκα θα είναι κλειστή και θα υπάρχουν αεραγωγοί στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα, για ευνόητους λόγους.
Στο πλάι θα κυριαρχούν οι τετράγωνοι θόλοι των τροχών και οι χειρολαβές θα βρίσκονται τοποθετημένες στις πίσω κολόνες για αισθητικούς και αεροδυναμικούς λόγους. Η απόσταση από το έδαφος δείχνει ικανή και αρμόζει σε ένα μοντέλο με το όνομα Suzuki.
Από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών, η Suzuki δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημο, πέρα από την χωρητικότητα της μπαταρίας που είναι 60 kWh και σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία μπορεί να διανύσει 550 χλμ. με μία φόρτιση. Στην Ευρώπη και σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, αυτό μεταφράζεται σε 450 χλμ.
Παράλληλα, η Suzuki έχει συνάψει συμφωνία με την Καναδική Inmotive για να αναπτύξουν από κοινού ένα κιβώτιο ταχυτήτων με δύο σχέσεις για χρήση σε ηλεκτρικά μοντέλα, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα να το δούμε να τοποθετείται στο eVX παραγωγής.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι το νέο ηλεκτρικό SUV της Suzuki θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ένα εμπρός ή δύο ηλεκτρομοτέρ (ένα σε κάθε άξονα), προσφέροντας χαρακτηριστικά τετρακίνησης και διατηρώντας την παράδοση.