Με αφορμή την έλευση της νέας -ηλεκτρικής- γενιάς του Fiat Panda, ο ιδιώτης σχεδιαστής Marco Maltese παρουσίασε μια ενδιαφέρουσα ψηφιακή πρόταση γεμάτη με πολλαπλές και φρέσκες ιδέες για το μέλλον του δημοφιλούς ιταλικού citycar.
Το Fiat TooGo είναι μικρότερο σε μέγεθος από την απερχόμενη γενιά του Panda, αλλά με τον έξυπνο σχεδιασμό του μπορεί να φιλοξενήσει δύο ηλεκτρικά πατήνια μέσα στην πόρτα του χώρου αποσκευών του, που ανοίγει με δύο οριζόντια πορτάκια προς τα πάνω και προς τα κάτω, και ακόμα και σύστημα τετρακίνησης.
Το τρίθυρο ηλεκτρικό πρωτότυπο του Marco Maltese, που φυσικά θα υφίσταται αποκλειστικά στον ψηφιακό κόσμο και δεν θα μετασχηματιστεί ποτέ σε φυσικό πρωτότυπο, συνδυάζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία του πρώτου Panda της δεκαετίας του 1980, αλλά της προσδίδει μοντέρνο αέρα με σύγχρονες και εκπλεπτυσμένες γραμμές.
BUY NOW
Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται οι μεγάλοι τροχοί με ζάντες τύπου δίσκου, οι πολύ μικροί πρόβολοι, η ψηφιακή έξδειξη του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας ανάμεσα στα LED εμπρός φωτιστικά σώματα και τα μεγάλα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος που αισθητικά συνδυάζονται με τη μαύρη οροφή και τη μαύρη πίσω πόρτα.
Μία από τις έξυπνες σχεδιαστικές ιδέες είναι η ενσωμάτωση της κάμερας οπισθοπορείας, της κάμερας των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) καθώς και της θύρας φόρτισης σε μια μαύρη γραμμική επιφάνεια στα φτερά των εμπρός τροχών.
Το πρωτότυπο άνοιγμα της πίσω πόρτας γίνεται με δύο τμήματα: ένα που ανοίγει προς τα πάνω και ένα προς τα κάτω. Το δεύτερο είναι αρκετά παχύ για να χωρά δύο ηλεκτρικά πατήνια, μια πολύ βολική λύση για τη μετακίνηση από το σημείο παρκαρίσματος μέχρι τον τελικό προορισμό στο κέντρο της πόλης.
Στην πρόταση του Maltese περιλαμβάνεται και μια εναλλακτική, τετρακίνητη έκδοση του TooGo, στο πρώτυπο του Panda 4×4. Τα παραπάνω στοιχεία του είναι τα προστατευτικά των προφυλακτήρων, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών, οι ατσάλινες και ανθεκτικότερες ζάντες, τα ελαστικά παντός εδάφους, καθώς και οι ράγες οροφής που ενσωματώνουν μία έξτρα LED μπάρα και συγκρατούν τον εφεδρικό τροχό.
Περνώντας στο εσωτερικό, εκεί κυριαρχεί ο μονιμαλισμός που συναντάμε όλο και περισσότερο στα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στο πρώτυπο του αρχικού Panda το ταμπλό έχει δύο επίπεδα, αλλά τώρα φιλοξενεί την τεράστια ψηφιακή οθόνη των πολυμέσων, ενώ μια δεύτερη μικρή οθόνη για τα όργανα είναι ενσωματωμένη στο οβάλ τιμόνι.
Μεταξύ των βιώσιμων υλικών του εσωτερικού περιλαμβάνεται και το Bamboo που καλύπτει το ταμπλό, τις ράχες των φουτουριστικών καθισμάτων και τις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών. Στην καμπίνα του πρωτοτύπου αυτού χωρούν 4 επιβάτες, κάτω από μια πανοραμική γυάλινη οροφή.