Σε αντίθεση με το Model 3, οι ενδιαφερόμενοι της Tesla που περιμένουν ένα αντίστοιχα ανανεωμένο Model Y θα χρειαστεί να κάνουν αρκετή υπομονή ακόμα. Ποιός είναι ο λόγος που συμβαίνει αυτό.
Το Model Y είναι ένα αντίστοιχο εμπορικό “υπερόπλο” για την εταιρεία της Καλιφόρνιας, το πιο καλοπουλημένο ηλεκτρικό SUV του πλανήτη πέρσι. Παρότι αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να θεωρήσει κανείς αναγκαίο το άμεσο αισθητικό και τεχνολογικό φρεσκάρισμά του, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί σύντομα.
Ο λόγος για αυτό είναι ότι τόσο στην Αμερική όσο και γύρω από το εργοστάσιό της στο Βερολίνο, αμέτρητα Tesla Model Y που δεν έχουν πουληθεί ακόμα καλύπτουν τεράστιες εκτάσεις. Μάλιστα, πολλοί λένε ότι όλο αυτό το στοκ των αυτοκινήτων μπορεί να το δει κανείς ακόμα και από το διάστημα.
BUY NOW
Ο Γερμανός δημοσιογράφος Lars-Marten Nagel δημοσίευσε ένα Video που οδηγούσε για περίπου ενάμισι λεπτό δίπλα σε σειρές από καινούρια Model Y που βγήκαν από το Gigafactory του Βερολίνου και περιμένουν τους νέους τους ιδιοκτήτες - όταν αυτοί προκύψουν.
Η Tesla έχει παραδεχθεί ότι μόνο το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς έχει κατασκευάσει σχεδόν 47.000 περισσότερα αυτοκίνητα από όσα ήταν σε θέση να πουλήσει. Έτσι, τώρα ο Elon Musk έριξε τη “βόμβα” μέσω του Twitter/X, ότι “δεν θα παρουσιαστεί φέτος το facelift του Model Y” - δηλαδή ενός εκ των best-sellers του πλανήτη.
Παράλληλα, σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις της Tesla παίζει και το γεγονός ότι το φρεσκαρισμένο νέο Model 3 δεν έχει την εμπορική πορεία στην οποία ήλπιζε η εταιρεία, με σχεδόν 44% μειωμένες πωλήσεις σε σχέση με πέρσι. Εν μέρει, η πτώση αυτή μπορεί να οφείλεται και στο γεγονός ότι η Tesla μείωσε τόσο την ισχύ όσο και την τελική ταχύτητα στις βασικές εκδόσεις του νέου Model 3.
Αυτό οδήγησε ένα μερίδιο των αγοραστών των νέων Tesla στο Model Y. Όμως, με τη γενικότερη επιβράδυνση του ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τον περιορισμό των επιδοτήσεων για την αγορά τους, με τα νέα τέλη που καλούνται να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες των EV και με την πλημμύρα του κινεζικού ανταγωνισμού, η Tesla δεν μοιάζει να έχει την πολυτέλεια να επαναπαυθεί στην επιτυχία του Model Y. Και πρέπει να προγραμματίσει όσο το δυνατόν καλύτερα τη στιγμή και τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσει στην ανανέωσή του.