Η εταιρεία της Χιροσίμα εξακολουθεί να εξελίσσει το σύστημα Range Extender (με τον θερμικό κινητήρα Wankel) R-EV του MX-30, προκειμένου να το επεκτείνει και σε ένα μεγαλύτερο SUV το 2027.
Στο σύστημα R-EV, θυμίζουμε, τους τροχούς κινεί ο ηλεκτροκινητήρας ενώ παράλληλα ο περιστροφικός κινητήρας Wankel λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, παρατείνοντας την αυτονομία.
Σε παρουσίαση που έλαβε χώρα στις ΗΠΑ, μέλη της εταιρείας άφησαν να εννοηθεί ότι σύστημα R-EV θα εξοπλίζει μία από τις εκδόσεις του μεγάλου SUV που ετοιμάζει η Mazda για το 2027 σε συνεργασία με την κινεζική Changan Automobile.
BUY NOW
Η ίδια συνεργασία απέδωσε τον πρώτο της καρπό με τη δημιουργία του Mazda EZ-6 EV, ενός sedan που διατίθεται και με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα και σύντομα θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda, Masahiro Moro, εξήγησε τη στρατηγική της εταιρείας, τονίζοντας: «Η τάση προς τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων είναι απίθανο να επιβραδυνθεί, αλλά είναι πραγματικά η αντικατάσταση όλων των αυτοκινήτων με ηλεκτρικά οχήματα η λύση;
Πιστεύουμε ότι η παροχή πολλαπλών λύσεων -από αμιγώς βενζινοκίνητα έως υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα- μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικές καταστάσεις, διατηρώντας παράλληλα την ελευθερία επιλογής των πελατών μας», κατέληξε ο Ιάπωνας.
Αυτή η δήλωση υποδεικνύει ότι, παρότι η Mazda επικεντρώνεται περισσότερο στα ηλεκτρικά οχήματα, δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει τους παραδοσιακούς θερμικούς κινητήρες - και πιθανότατα ούτε καν τους πετρελαιοκινητήρες.
Η επιλογή της Mazda να μείνει πιστή στον κινητήρα Wankel -που τόσο έχει συνδεθεί με της ιστορία της- αναδεικνύει τη δέσμευσή της να προσφέρει μοναδικές και ευέλικτες τεχνολογικές λύσεις. Και το σύστημα R-EV παραμένει κεντρικό στη φιλοσοφία αυτή, ενσωματώνοντας το πνεύμα καινοτομίας που χαρακτηρίζει την Mazda.