H Bugatti Chiron Profilée είναι το υπερ-συλλεκτικό τελευταίο W16 παραγωγής

Bugatti Chiron Profilée

Η Bugatti Chiron Profilée, η τελευταία του εμβληματικού γαλλικού hypercar, θα κατασκευαστεί σε αποκλειστικά και μόνο ένα αντίτυπο και θα δημοπρατηθεί για καλό σκοπό.

Σαν τη La Voiture Noire, η Chiron Profilée είναι ένα από τα υπερ-συλλεκτικά αυτοκίνητα του μέλλοντος, καθώς είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που θα κατασκευαστεί με κινητήρα W16 (δεκαέξι κύλινδροι σε σχηματισμό W) με δεδομένο ότι το roadster Mistral και η Bolide έχουν ήδη προπωληθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αρχικό πλάνο της Bugatti ήταν να κατασκευάσει τη Chiron Profilée σε 500 αντίτυπα, για να αποτελέσει μια ειδική έκδοση της Chiron στο τέλος της ζωής του hypercar. Ωστόσο, στην πορεία έκλεισε και τις 500 θέσεις της στη γραμμή παραγωγής με άλλα αυτοκίνητα, κι έτσι η Profilée θα κατασκευαστεί σε ένα και μοναδικό αντίτυπο.

Διαπιστώνοντας ότι δεν θα μπορούσαν να το κατασκευάσουν σε περισσότερα από ένα αντίτυπα, οι διοικητές της εταιρείας του Molsheim δεν εγκατέλειψαν την εξέλιξη της Chiron Profilée. Και οι κόποι τους συνοδεύονται με ένα ανώτερο σκοπό, την κατάθεση για φιλανθρωπικούς σκοπούς μέρους των εσόδων από τη δημοπράτηση του αυτοκινήτου - που θα γίνει από τον οίκο RM Sotheby's την 1η Φεβρουαρίου 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εξέλιξη της Chiron Profilée ξεκίνησε το Φθινόπωρο του 2020. Προέκυψε από αιτήματα πελατών της γαλλικής φίρμας που ζητούσαν μια λιγότερο ακραία εκδοχή της Pur Sport. Κατά συνέπεια, αφαιρέθηκε η τεράστια πίσω πτέρυγα της τελευταίας και τοποθετήθηκε μια αρκετά πιο διακριτική, αφομοιωμένη με την ουρά του αμαξώματος.

Στο ρύγχος, η Chiron Profilée έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς σε σχέση με τη «βασική» Chiron, μεγαλύτερη τοξοειδή γρίλια για καλύτερη ψύξη, καθώς και ανασχεδιασμένο splitter για την παραγωγή άντωσης όταν η ταχύτητα ανεβαίνει ραγδαία προς την τελική των 380 km/h - η οποία είναι κατά 30 km/h ανώτερη από της Pur Sport.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη βάση του κιβωτίου της Pur Sport, οι σχέσεις μετάδοσης μειώθηκαν κατά 15 τοις εκατό, κι έτσι η Chiron Profilée είναι ένα από τα καλύτερα σε επιτάχυνση θερμικά αυτοκίνητα παραγωγής - πετυχαίνοντας το σπριντ 0-100 km/h σε 2,3 δευτερόλεπτα, και το 0-200 km/h σε μόλις 5,5''. Όλα αυτά χάρη στον W16 κινητήρα, με τετραπλό Turbo και χωρητικότητα 8.0 λίτρων, που αποδίδει 1.479 ίππους - αν και είναι 99 hp λιγότεροι σε σχέση με τις Centodieci και Super Sport 300+.

Οι μηχανικοί του Molsheim έκαναν τα ελατήρια της ανάρτησης κατά 10 τοις εκατό πιο σκληρά από της Pur Sport, λέγοντας ότι αυτό δεν επηρέασε ούτε στο ελάχιστο την άνεση της Chiron Profilée, και πράλληλα αύξησαν κατά 50 τοις εκατό το κάμπερ των πίσω τροχών, με σκοπό τη βελτίωση της πρόσφυσης στις στροφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για το εσωτερικό, η υπερ-σπάνια αυτή Chiron είναι η μοναδική που διαθέτει χειροποίητα κεντημένο δέρμα στις επενδύσεις. Η Bugatti χρησιμοποίησε 2.500 μέτρα λωρίδας δέρματος, για να το ολοκληρώσει. Οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι βαμμένες στο γκρι Gris Rafale και στο μπλε Deep Blue, με εντυπωσιακό μοτίβο των ραφών.

Για την υπερσπάνια και συλλεκτική αυτή Chiron Profilée η Bugatti επέλεξε το υπέροχο -και αποκλειστικό- γαλάζιο χρώμα Argent Atlantique, που το συνδυάζει με εκτεθειμένα τμήματα ανθρακονημάτων και αλουμινίου και κάνει διχρωμία με το πιο σκούρο μπλε Bleu Royal Carbon στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Μοναδικό είναι και το σχέδιο των ζαντών, στο χρώμα Le Patron.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ