H Peugeot θα αποκαλύψει 5 νέα ηλεκτρικά μέχρι το 2025

Peugeot e-308

Παράλληλα με το νέο Peugeot e-3008 που προγραμματίζει για το τέλος του 2023 και το e-5008 για τις αρχές του 2025, η γαλλική εταιρεία εξελίσσει και τρία ακόμη EV για να προσθέσει στη γκάμα της την προσεχή τριετία.

Η Linda Jackson, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας του Sochaux, επιβεβαίωσε -στο πλαίσιο της φετινής Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού- ότι από το 2030 η Peugeot θα πουλάει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη - και τα πέντε νέα μοντέλα που έρχονται θα επεκτείνουν σημαντικά την ηλεκτρική της γκάμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι τότε, θα διατίθενται ακόμη υβριδικές εκδόσεις με τον νέο κινητήρα 1.2 λίτρου (ήπια υβριδικές) και τον νέο 1.6 λίτρου (plug-in hybrid) του 2024 - όλες με καύσιμο τη βενζίνη, φυσικά. Πέραν του στόχου του 2030, από το 2025 όλα τα μοντέλα στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας θα διαθέτουν και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, παράλληλα με τις υβριδικές.

Κατά συνέπεια, όπως η Peugeot έχει ήδη επίσημα ανακοινώσει, στο δεύτερο εξάμηνο του 2023 θα παρουσιάσει τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του 308 και του 308 SW, μαζί με το νέο αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο e-3008. Θα ακολουθήσει, το 2024, το ηλεκτρικό 408 και στα ξεκινήματα του 2025 το e-5008.

Peugeot 408
Peugeot 408

Κεντρικό ρόλο στη μετάβαση αυτή προς τον ηλεκτρισμό έχει η έλευση των νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρων της γαλλικής εταιρείας. Ο ηλεκτρικός κινητήρας Μ3 θα τοποθετείται σε όλα τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Stellantis από τις αρχές του 2023, και θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στη Γαλλία - εξελιγμένος από τη συνεργασία της PSA με τη Nidec στο Λωρραίνη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 3008
Peugeot 3008

Ο ηλεκτροκινητήρας Μ3, του οποίου η ισχύς θα φτάνει τα 115 kW (156 hp), θα κάνει την πρεμιέρα του στο e-208 τον προσεχή Φεβρουάριο του 2023, και εν συνεχεία θα τοποθετηθεί στα e-308, e-408 και e-Rifter/Partner. Θα έχει και μια ακόμη πιο δυνατή έκδοση -150 kW (204 hp)- που προορίζεται για τα e-3008 και e-5008 κι επειτα θα ακολουθήσουν δύο ακόμα εκδόσεις του, απόδοσης 100 και 130 kW.

Peugeot 5008
Peugeot 5008
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μπαταρία που θα συνοδεύει τον Μ3 θα είναι επίσης καινούρια, εξελιγμένη από την κοινοπραξία Total/Saft-Stellantis-Daimler. Ο επικεφαλής της κοινοπραξίας, Yann Vincent, υποστήριξε ότι η νέα μπαταρία θα έχει αυξημένη χωρητικότητα. Δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες, αλλά εκτιμάται ότι αυτή θα κυμαίνεται στις 87-104 kWh.

Τα μικρότερα ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν τη νέα μικρότερη μπαταρία της CATL, που θα αυξηθεί σε χωρητικότητα από τις 50 στις 54 kWh. Θυμίζουμε ότι η Stellantis συμμετέχει στην έρευνα για τις μπαταρίες στέρεου τύπου με την αμερικανική Factorial, με σκοπό να τις εισάγει από το 2028 στην πλατφόρμα STLA Medium - αρχής γενομένης από το μελλοντικό νέο Peugeot 308.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ