
Η Skoda επιβεβαίωσε ότι το διαχρονικό της sedan / estate θα επιβιώσει και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, καθώς η EV έκδοσή της Octavia αναμένεται μέσα στην προσεχή διετία.
Η ηλεκτρική Octavia θα βασίζεται στην επερχόμενη πλατφόρμα Scalable Systems Platform (SSP), η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στο μελλοντικό ηλεκτρικό Volkswagen Golf. Η νέα πλατφόρμα θα προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και αυξημένη αποδοτικότητα, είπε ο διευθύνων της Skoda, Klaus Zellmer, καθιστώντας το project αξιόλογο παρά την καθυστέρησή του.

Αν και δεν επιβεβαίωσε αν η ονομασία Octavia θα διατηρηθεί, τόνισε ότι το νέο EV θα βρίσκεται στη μεσαία κατηγορία οικογενειακών station wagons, εκεί όπου η Octavia κυριαρχεί εδώ και χρόνια. Τον προσεχή Σεπτέμβριο, η Skoda θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο που θα δώσει μια πρώτη εικόνα για το μελλοντικό ηλεκτρικό μοντέλο.
BUY NOW

Παράλληλα, η Skoda αποφάσισε να μην εμπλακεί στην κατηγορία των οικονομικών μικρών ηλεκτρικών, αφήνοντας τη Volkswagen να λανσάρει ένα ηλεκτρικό hatchback αξίας 20.000 ευρώ, ενώ η ίδια θα διατηρήσει ήπια υβριδικές (mild hybrid) εκδόσεις των Fabia, Scala και Kamiq μέχρι το τέλος της δεκαετίας - προσφέροντας στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές σε προσιτά βενζινοκίνητα μοντέλα.

Το 2026, η Skoda θα αποκαλύψει δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα: το Epiq, ένα προσιτό hatchback αξίας περίπου 22.000 ευρώ, καθώς και ένα ηλεκτρικό επταθέσιο SUV βασισμένο στο πρωτότυπο Vision 7S, το οποίο θα βασίζεται στην MEB πλατφόρμα του Enyaq και του νέου Elroq.

Η Skoda σημείωσε ρεκόρ κερδοφορίας για το 2024, με 2,3 δισ. ευρώ λειτουργικά κέρδη, και ανέβηκε στην 4η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων, από 7η το 2023 και 10η το 2022. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Zellmer, τα συμβατικά βενζινοκίνητα μοντέλα εξακολουθούν να έχουν υψηλότερα περιθώρια κέρδους από τα αμιγώς ηλεκτρικά.